Üniversiteyi kazanır mıyım? İyi bir hayatım olur mu?

Son üç yılda hayatım çok farklılaştı ailesel ve eğitim yönünden üniversiteyi kazanamadım ve hiç kazanacağımı düşünmüyorum nedense boş bir hayat yaşıyorum ot gibi belkide hala depresyondayım benim gibi olan var mı yada böyle bir dönem geçiren sizce üniversiteyi kazanır mıyım?iyi bir hayatım olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar birde şu var bende ders çalışamıyorum yani öğrenciliğimde sınav harici hiç çalışmadım desem yeridir hatta çoğu sınavada çalışmazdım öyle bir alışkanlığım yok ya:-(
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeye kızmayın lütfen:-(benim iki abim var biri hukuk biri pdryi bitirdi ve onlara göre hep başarısız bir öğrenci oldum ben bunun içinde okumak istiyorum aslında :-(
Üniversiteyi kazanır mıyım? İyi bir hayatım olur mu?
Cevapla