Ev hanımı olmam her sabah kalkacağım anlamına mı geliyor?

Şimdi şöyle ki yaklaşık bir 4 aydır evdeyim toplasam belki 2 ya da 3 kere Sabahları uyuyakalmışımdır Onun haricinde sabah eşinden önce kalkar kahvaltı hazırlarım ve onu işe gönderirim Dün ve bugün kalkamadım garip bir şekilde alarmı Kapatmışım ama kapattığımı bile hatırlamıyorum O kadar yorgunum ki hani neden yorulduğumu da bilmiyorum Bu arada Hani hiçbir şey de yapmıyorum ama herhalde havalardan dolayı bir türlü bir uyku alamama problemim var neyse işte eşim bu sabah işe giderken çok tavırlı bir şekilde gitti Hani benim kalkmamamı sorun eder gibi Yani ben de sizi sormak istiyorum Sizce ev hanımı olan biri her gün her gün kalkmak zorunda mı böyle bir zorunluluğumuz var mı ayrıca ben kalkmıyor değilim ama bazen dinlenmek istemek benimde hakkım o gidince de uyuyamıyorum tekrar
Ev hanımı olmam her sabah kalkacağım anlamına mı geliyor?
Cevapla