Kadınlara tapıyorum, sizce de dünyayı kadınlar yönetmeli mi?

Sadece dünyayı değil; evde, iş yerinde, sokakta, her yerde kadınlar yönetici olmali bence. Ve ben onlarin önünde diz çökmeliyim. Siz de ayni şekilde düşünüyor musunuz?

Kadınlara tapıyorum, sizce de dünyayı kadınlar yönetmeli mi?
Cevapla