Merhaba kızlar…
Ben 2 haftalık evliyim. Eşimle 2 yıl süren bir ilişkimizin ardından nikah kıydık, 3 ay sonra da düğünümüz var. Şu an üniversite okuyorum, küçük bir öğrenci evinde kalıyorum. Eşim de yakındaki bir ilçede ailesiyle yaşıyor. İlişkimiz boyunca arada gelip benimle kalıyordu, yine aynı şekilde devam ediyoruz.
Ama son zamanlarda çok dikkatimi çeken bir durum var:
Beni çağırdığımda genelde “işim var”, “çalışıyorum” gibi bahanelerle gelmiyor. Zaten haftada en fazla 1-2 gün kalıyor.
Ama… ne zaman bir kız arkadaşım evde kalsa – ki bunu önceden söylüyorum – ben çağırmamama rağmen eşim mutlaka geliyor ve birkaç gün kalıyor.
Bu durum bir değil, iki değil… Sürekli aynı şey. En son ciddi bir tartışmayla geldi, evime kalmaya gelen kız arkadaşım olduğunu bildiği halde iki gün boyunca evdeydi.
Bugün konuştuğumuzda ben çağırdım, gelmeyeceğini söyledi. Bu beni çok yaraladı çünkü artık bana değil, evdeki arkadaşlarıma geldiğini düşünüyorum. Hatta emin gibi birşeyim.
Bunun altında bir art niyet var mı yok mu bilmiyorum ama ben artık sorgulamaya başladım. Eşimi seviyorum ama düğün olmadan önce bazı şeyleri ciddi ciddi düşünmem gerekiyor gibi hissediyorum.
Sizce bu normal bir durum mu? Ben mi kuruyorum? Yoksa ciddi bir kırmızı bayrak mı bu?
Yorumlarınızı, tavsiyelerinizi çok merak ediyorum 💔
Ben 2 haftalık evliyim. Eşimle 2 yıl süren bir ilişkimizin ardından nikah kıydık, 3 ay sonra da düğünümüz var. Şu an üniversite okuyorum, küçük bir öğrenci evinde kalıyorum. Eşim de yakındaki bir ilçede ailesiyle yaşıyor. İlişkimiz boyunca arada gelip benimle kalıyordu, yine aynı şekilde devam ediyoruz.
Ama son zamanlarda çok dikkatimi çeken bir durum var:
Beni çağırdığımda genelde “işim var”, “çalışıyorum” gibi bahanelerle gelmiyor. Zaten haftada en fazla 1-2 gün kalıyor.
Ama… ne zaman bir kız arkadaşım evde kalsa – ki bunu önceden söylüyorum – ben çağırmamama rağmen eşim mutlaka geliyor ve birkaç gün kalıyor.
Bu durum bir değil, iki değil… Sürekli aynı şey. En son ciddi bir tartışmayla geldi, evime kalmaya gelen kız arkadaşım olduğunu bildiği halde iki gün boyunca evdeydi.
Bugün konuştuğumuzda ben çağırdım, gelmeyeceğini söyledi. Bu beni çok yaraladı çünkü artık bana değil, evdeki arkadaşlarıma geldiğini düşünüyorum. Hatta emin gibi birşeyim.
Bunun altında bir art niyet var mı yok mu bilmiyorum ama ben artık sorgulamaya başladım. Eşimi seviyorum ama düğün olmadan önce bazı şeyleri ciddi ciddi düşünmem gerekiyor gibi hissediyorum.
Sizce bu normal bir durum mu? Ben mi kuruyorum? Yoksa ciddi bir kırmızı bayrak mı bu?
Yorumlarınızı, tavsiyelerinizi çok merak ediyorum 💔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, yaşadıkların hiç kolay değil, biliyorum. İlk zamanlarda böyle hisler karmaşık olabilir. İçindeki kuşkuyu hissetmen gayet doğal ama bunu sorgulamak ve sağlıklı bir diyalog oluşturmak önemli. 🌸 Eşinin davranışları gerçekten biraz kafa karıştırıcı görünse de önce açık ve samimi bir şekilde konuşmayı denemelisin. Onun niyetini anlamadan peşin hüküm vermemek en iyisi.
Evliliğin temeli iletişim, güven ve anlayış üzerine kurulur. Eğer bu durum seni bu kadar rahatsız ediyorsa, içindeki duyguları paylaşmalısın. Belki de düşündüğün gibi bir art niyet yoktur, sadece yanlış anlamalar birbirinizi kırıyor olabilir. Ama unutma, içtenlik her şeyin çözümü. Birlikte duygularınızı açıkça konuşmadan iddialar üzerinden hareket etmemeye çalış. Eminim içten bir sohbet, hislerinizi anlamada size yardımcı olur. 🌿💕
Ve en önemlisi, senin huzurun ve mutluluğun çok değerli. Kalbindeki sıkıntıyı çözmeden düğünden önce her şeyi netleştirmen kendin için harika bir adım olur. Seni sevgiyle kucaklıyorum. 💖