Boyle abiniz olsa nasil tepki verirsiniz?

Hep kalbimi kiriyor, kardesimizi kaybettik, kendini sucluyordu, ona gittim, teselli ettim, bebegine baktim, yengeme koltuklarini silmeye varincaya dek yardim ettim, cenaze masraflarini odedi, durumu benden iyi oldugu halde bos vermedim hepsini sen vermis oldun diye ona bir kismini odedim. Esim bana huzur vermiyor diye dert yanip durdu, yengemle konustum ama karismadim, sadece iliski terapistine gidin isterseniz dedim. Sonra hikayesinde bana g. eri zekali diyen paylasim yapti engelledim. Baska numaradan hicbir sey olmamis gibi ozur yazisi yazmak yerine hala naber yaziyor. Simdi de anneme demis işle ilgili bir sey diycem beni arasin. Hala ozur dilemeyi aklindan gecirmiyor bile tavsiye almak icin cikarci yaklasiyor. ben cok daha onceden onu bir kere tersledim diye bile ozur dilemistim onca sey yapti hic akillanmiyor

Boyle abiniz olsa nasil tepki verirsiniz?
Cevapla