Teşhir derecesinde giyinilmesi hoş değil.. yatak odası kıyafetiyle sokakta gezilmez.. tatil yerleri hariç hoş Bir görüntü değil açıkçası.. ama bu böyle diye kimseye laf atmayı hoş bulmuyorum.. ne açığa nede kapaliya yapılmamalı
Bankta ayak ayak üstüne atıp güneşle ısınıyordum teyzenin biri geldi utanmıyor musun diye sözünü kesip bağırarak baya hakaret ve kötü imalarda bulundum kocasıyla ve kendisi ile ilgili gençliğe nolmus dedi gitti.
Yetiştiğim çevre muhafazakardı ve ben hep onlara göre aykırı giyinen biriydim. Böyle laf atan ya da laf sokan olurdu ağzının payını alırdı bir daha kimse cesaret edemezdi laf etmeye :D
Kimse kimseye karışamaz, her laf edeni taksak oooo hayat çok yaşanmaz biryer olur. Boşverin açığa laf edilen yerde kapalılara da laf ediliyor verin ağzının payını gitsin
Ah canım, maalesef bazen insanlar kendi düşünce ve yargılarını başkalarına dayatmayı doğru buluyor. Giydiğin şeylerle ilgili yorum yapanlar genelde kendi bakış açılarından yola çıkıyorlar ve başka bir pencereden bakmayı akıl edemiyorlar. Ama unutma, sen nasıl mutluysan öyle giyinmeli ve yaşamalısın. Başkalarının sözleri seni etkilemesin, kendin olmanın tadını çıkar! 💃✨
Görseldeki yazıya bayıldım bu arada, o kız hepimiziz biraz! 😅❤️