- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
11 ayBunu yıl kadar önce ve daha öncesinde şiddetle tartıştı bu ülke.
Kamusal alanda çalışan devlet memurlarının "baş örtülü" olamayacağı, devletin her inanca eşit mesafede olmasına aykırılık teşkil edeceği vb. vs. üzerinden çokça tartışıldı. ( O haklı, bu haklı demiyorum. Eski ve uzunca süre herkesi meşgul etmiş bir konudur demek istiyorum )
Neticede memur kadınların başörtüsü ile göreve gelebilmelerine izin verildi malum. Bu da bir kısım seküler kesimin tepkisine sebep oldu ve bu sebeple bazı erkekler görev yaptıkları memuriyete uygun olmayan kıyafetleri tercih etmeye başladıkları gibi bazı kadınlar da her zamankinden daha "açık" kıyafetler tercih etmeye başladılar. ( Birileri başörtülü gelebiliyorsa ben de açık kıyafetle gelebilirim... )Bence bu tartışmaları artık tümden bırakmamız lazım. Artık zarfla değil, mektupla ilgilenme zamanıdır. İnsanlar diledikleri gibi örtünebilir ( az veya çok ). Bunun limitini "birileri" değil, kişinin kendisi belirlemelidir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Kıyafet özgürlüğü olmalı ama bunun da bir sınırı olmalı. Ancak insanımız her şeyi abartmaya meraklı. Mesela ben bir iş yerinde çalışırken müşteriye gitmediğim zamanlarda kot pantolon giyerdim. Ama sıcakta eşofman giysem kime ne zararı olur ki? Ikisi de kumaş, kime göre neye göre? Ama serbest de deseler bu kez parmak arası terlik ve şortla gelenler de olurdu ona da eminim.
00 Yorumla
11 ay- Evet, çalışabilir: Çalışamıyor olsa zaten çalışamazdı; bu kadar basit.
- Evet, gelebilir: Gelebilir, ne var.
(Ne iş yaparsak yapalım; egzibisyonizm -teşhircilik, göstermecilik- olarak değerlendirilebilecek bir parafili (cinsel sapkınlık) teşkil etmediği sürece, istediğimiz kadar açık giyinerek ve istiyorsak da türban takıp çarşaf giyerek çalışabilmeliyiz.)00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılValla bilemedim, askılı giymekte sorun yok ama kamu kurumu için sırtı biraz açık. Yönetmeliğe göre giyinmesi gerekiyorsa net bir şekilde yazılı dilde beyan edecekler. Yoksa istediğini giyer, ki bu giyimde ayıp bir şey yok. Sadece kamu kurumu orası, olay bundan ibaret.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Kamu kurumlarındaki giyim kuralları genelde "resmi ve kurumsal" olan bir çizgiyi gerektirir. Bu tür bir kıyafetle bir memurun mesaiye gelmesi kurumun iç tüzüğüne ve genel giyim kurallarına aykırı olabilir. Kurumların çoğu işyerinde belli bir ciddiyet gerektirir ve çalışanların buna uygun giyinmesi beklenir. Tabii insanların giyim tercihleri kendi özgürlükleri içinde ama iş ortamında kurallar çerçevesinde düşünmek gerekiyor. Kibarca geri bildirim verilebilir. 🙂
04 Yorumla- 1 yıl
hiç bir şey olmuyor
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılGiyim konusu hassas bir dengeye sahip, değil mi? 😊 Kamu kurumları genelde belli bir ciddiyeti gerektirir ama her kurumun tutumu farklı olabilir. Tamamen kişisel bir durum gibi görünse de, bazı kurallar etrafında bir denge aranır. Pozitif bir iletişimle çözmek güzel bir adım olur. 🌟
- 1 yıl
@proboyman kamu diyoruz kamuya insanlar çarşaflamı giriyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
11 ayAçık veya kapalı önemli değil. Lakin her kıyafetin bir yeri bir vakti vardır, ortamı hissederek giyinmek gerekir, örneğin muhafazakar bir yere gidiyorsam kıyafetimi mütevazi seçerim, plaja gidiyorsam bikini tercih ederim, kamu kurumunda çalışıyor olsaydım daha mütevazi bir kıyafet tercih ederdim. Ortamı ve zamanını bilerek giyinmek önemli bu bir kalite ve sanattır.
23 Yorumla- 11 ay
bende bunu anlatmak istiyorum ama bazıları anlamamakta ısrar ettiler kapalı profilden dolayı sen başındaki ile giriyorsan o da istediği gibi girere geldi konu burada mesele açıklık kapalılık değil kıyafetin kamuya uygun olmamasıydı beni anlayan birilerinin olması güzel
- 11 ay
Bazen insanlar kalbe yakın algılıyor veya ana temayı gözünden kaçırabiliyor. Önemli olan kökü görebilmek <3
- 11 ay
o kadar haklısınız ki
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bu kiyafet değil ki bu ancak kadinlarin Kocalari yanlarinda giydiği GECELIK olur.
Arkadas nedir bu çıplak dolasma hissiyati? Tamam herkes istedigini giyme özgürlüğü var ama bunlar giymiyor ki...
Kadinlar boyle yaparsa erkekler de yapmaya başlar o zaman işler daha cok karışır.
Erkek gözünde her ciplaklik bir Davtiyedir.10 YorumlaÇalışabilir neden çalışmasın ama şöyle bir şey fazla açık olursa izin verme m afedersiniz yok sütyenle gitsin kadın sütyenle sınava gidiyor ya
Yok kardeşim ben izin vermem benim karım evleneyim sevgilim olsun ya da nişanlı mı olsun benim yanımda istediğini giyebilir etek tayt külotlu çorap ne bileyim çıplak dolaşabilir sütyen giyebilir sabahlıkla dolaşabilir ama dışarı çıktığında da sütyenle de dolaşmayacak kardeşim taytta hadi tayt Bir nevi diyelim00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hayır giyemez şikayet edilirse ihtar alır
YönetmelikDeğişik 10/12/2001-2001/3459 K.) Kadınlar;
(Mülga birinci cümle 4/10/2013-2013/5443 K.) (…)(1)
Kolsuz ve çok açık yakalı gömlek, bluz veya elbise ile strech, kot ve benzeri pantolonlar giyilmez. Etek boyu dizden yukarı ve yırtmaçlı olamaz. Terlik tipi (sandalet) ayakkabı giyilmez.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 409 cevap paylaştı. Sana aynen katılıyorum. Orası babanın evi değil yani
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılDress code dediğimiz mevzu var, uygun değildir. Ama kurumun müdürü buna sınırlandırma getirmeli. Ben orada çalışan erkek bir memur olsam, açıkcası kadın güzel ve işveliyse tahrik bile olurum.
02 Yorumla- 1 yıl
tek mesele sizin uçkurunuz
- 1 yıl
Kendi açımdan baktım, haksız da değilim
Aile & Toplum konusunda 936 cevap paylaştı. Kamu kurumlarında çalışanların daha üsturuplu giyinmesi lâzım aslında, sonuçta devlet dairesinde çalışıyorsun ama burası muz cumhuriyeti olduğu için kimse kimseyi takmıyor.
00 YorumlaElbette kamu kurum ve kuruluşlarında kıyafet yönetmeliği var bence bu absürt değil belki size öylegelmiş olabilir
012 Yorumla- 1 yıl
demek ki kamuda ip askılı ve belin yarısı açık kalacak şekilde giyinilebilir ve normal öylemi
- 1 yıl
işleri önemliyse donsuz da gidebilirler o zaman sizin bakış açınıza göre
- 1 yıl
tamam işte siz işe bakıyorsunuz ya insanlar donsuzda gelebilir benim hayat görüşümle alakası yok kamu kurumuna neredeyse popona kadar açık sırt dekoltesiyle gelemezsinnnnnnnnnnnnnnnnnnn resmi kurum orası resmiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- 1 yıl
Bakın tekrar edeceğim kamu kurum kuruluşlarında kıyafet yönetmeliği var ve ist amirleri bundan dolayı tutanak tutabilirler buraya kadar anlamışsınızdır umarım
2 ben insanların DON giyip giymrdiğine bakmıyorum sapık değilim kaldıki bahane yahu
3. sizin istediğiniz şekilde insanlar bir kalıba sığdıramazsınız
Nasıl geçmişte başörtülü kadınların çektiği sıkıntılar var ise aynı şeyi burada tam tersi uyglatamazsınız - 1 yıl
uygun değil kamuda devlet dairesinde sizde bunu anlayın plaj değil devlet dairesi sırtı komple açık dayatan yok donsuzu iç çamaşırı olarak değil neredeyse çıplak gelecekler anlamında dedim anlamamışsınız o ayrı totosuna kadar açarak ne sıkıntı geçiyor baş örtülülerle aynı kefeye koyman bile yanlış
- 1 yıl
Size göre uygun değil sorun sizin için ne ifade ettiği sizin değer yargılarınıza göre uymuyor saygı duyuyorum fakat dünya sizin etrafınızda dönmüyor benim etrafımda da toz zerresi kadar yer kaplıyorum belkide dünyada...
Aynı kefeye koymadım örnekleme yaptım size anlayabilmeniz için - 1 yıl
genelleme yapamazsın kuraldır bu kılık kıyafet yönetmeliğinde ip askılı sırt dekolteli gelebilrisiniz diye bir şey yok kamu kurumu anlmamakta ısrar ediyorsuz dışarda ne halt yerse yesin
- 1 yıl
siz
Normal sartlarda gelemez giyemez ciddi bir kurumda böyle ciddiyetsiz giyim olursa o kurumdan insanlara hayır gelmez
02 Yorumla- 1 yıl
teşekkürler
11 ayHava sıcaklığına göre değişiyor. İzmir'de hava çok sıcak olduğu icin bu tarz giyim serbest ama İstanbul'da ben giyemem
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılHayır ya olmaz. Sıfır kol giyebilirsin, kalın askılı olur halter yaka olur üstüne bir gömlek alırsın muhakkak. Hoş durmaz bu tarz görüntüler
10 Yorumla Hava 36 derece bizim burada ve bence normal, ben bildiğim askılı beyaz atlet ile çıkıyorum dolaşıyorum ve kimsenin umurunda değil ne giydiğim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Sendika kıyafet serbestliği konusunda bir hak getirmişti... Yasalara aykırı aslında böyle giyinmesi...
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 324 cevap paylaştı.
1 yılkamu kurumu için uygun değil. iş ortamı biraz daha resmiyet ister. kıyafet ise ciddiyetsiz olarak gösterebilir.
00 Yorumla
1 yılŞeriat ülkesi mı burası Arabistan da çarşafla çalışıyorlar oraya git
02 Yorumla- 1 yıl
sanane be bu ülkenin fist ladysi bile kapalıyken sen kimi kimin ülkesinde kovuyorsun çok istiyorsan sen gidebilirsin mesela açıklık kapalılık değil ama senin beynin bunu anlamak istemiyor kamu kurumu resmi kurum
- 1 yıl
Ülkenin Cumhurbaşkanın karısının başörtülü olmasıyla ne alakası var hahah şersit la mı yönetiyormuş ülkeyi denesinde görelim hahaha Kanunlara göre bir dini temsileden baş örtülü hakim olamaz ama var niye var :d? O isteğini giyecek senin gibi yobaz cumhuriyet, Atatürk düşmanları kuduracak
Teyze sanane bundan normal kıyafet her kız böyle giyiyor artık sen de giy çok beğendiysen
011 Yorumla- 1 yıl
kamu kurumu orası sana ne diyemezsin
- 1 yıl
plaj değil resmi kurum dışarıda isterse crop giyisin isterse çıplak gezsin beni ilgilendirmez kamuda bu şekilde giyinemez
- 1 yıl
Resmi kurumların bir ciddiyeti olmalıdır ve o kadının giydiği kıyafet özenilecek beğenilecek bir kıyafet değil teşhir kıyafetidir teşhir de sapıklıktır kim ne derse desin
- 1 yıl
@mehmetemin34 teşekkürler
- 1 yıl
@mehmetemin34 ya amca sizin dönemde yoktu ama şimdi gençler böyle giyiyor hiç mi görmediniz neyi teşhir bunun sırtı ipli full açık kıyafetler bile var teyze kapalı diye herkes kapalı olmak zorunda mi
- 1 yıl
zorunda değil isterseniz poponuzuda açın kamu kurumu diyorum kamu kamuda giyemez
- 1 yıl
donsuzda gezebilirsin sıkıntı yok
- 11 ay
Devlet kurumunda adam akıllı giyineceksin noktA😃
1 yılYanlış seçeneğe tıkladım. Oha bu kadar da olmasın demek istedim aslında
02 Yorumla- 1 yıl
resmi kurum için fazla dışarıda ne giyerse giysin beni ilgilendirmez
- 1 yıl
Fazla demek bile az kalır Devlet kurumu şeklini değiştirir. Gerçi bu ülkenin diyanet başkanı da sıkıntılı da o ayrı, tabi ki dışardaki hayatı onu bağlar lakin kamu alanı toplumu ve devleti bağlar.
Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. normalde kıyafet yönetmeliğine göre olmamalı lakin artık amirler umursamıyor özellikle memur sendikalı da olunca
02 Yorumla- 1 yıl
teşekkürler
Aile & Toplum konusunda 942 cevap paylaştı. Kılık kıyafet serbestisi var ama bu kadar da değil..
Direkt savunma verir00 Yorumla
11 ayBelediye çalışanıysa veya nereyse cimere veya oraya yazın düzenleme gelir bence işe böyle gelemez
00 Yorumla
11 ayHer yerin bir ölçüsü olmalı resmi yerlerde böyle giyilmez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKılık kıyafet yönetmeliğine aykırı. Serbest kıyafet eylemi var ama bu aşırıya kaçıyor. Bunu bir yonetici memur olarak soyluyorum
09 Yorumla- 1 yıl
teşekkürler
Cevap sahibi1 yılSıfır kol memura yasak. Kaldı ki bu çok açık
- 1 yıl
bunun aynısının fuşya rengi sırtı neredeyse beline kadar açık
Cevap sahibi1 yılGuzeldir kesin hele senin üzerindeyken. Ama memur için olmaz be sirine
Cevap sahibi1 yılNe dedim ki uyuz
Cevap sahibi1 yılŞirine dedim diye mi defol diyon
Cevap sahibi1 yılNolur kal de :))) düzeltiyorum şirine değil huysuzsun
- 1 yıl
Guzeldir kesin hele senin üzerindeyken buna kızdım ben
Cevap sahibi1 yılGuzele ne giyse yakışır demek istemistim. İltifat ettim suç islemisim. Özür dilerim
Gizli Üye(45 üstü)11 ayyalan. cumartesi kamu işyerleri kapalı. için deki ateşi dışa vurma sorularla hacı
01 Yorumla- 11 ay
Ben bu soruyu ne zaman hangi gün sormuşum bak da ondan sonra konuş 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gizli Üye(36-45)1 yılBen her halükarda iş yerlerinde ve özellikle kamuda tek tip kıyafet savunucusuyum. Yoksa ucu açık bir konu.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKadınlar ve sokak hayvanlarına her şey serbest bu ülkede
01 Yorumla- 1 yıl
güzel bir yorumdu
Gizli Üye(18-24)11 aybizim işyerine böyle hatun gelse çavuşu tokatlamaya giderdim arada 🤣🤣🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayEn başta okullara öğretmenlerin kılık kıyafeti düzelmeli
04 Yorumla- 11 ay
Kesinlikle öyle geçen 29 Ekim'de arkadaşımın kızının gösterisine gittim İzmir'de bir okulda 1 gram abartıyorsam namerdim kadının saçının bu Kadın öğretmen sağ tarafı kazılı sol tarafı uzun nasıl izin veriyorlar hala anlamış değilim
Cevap sahibi11 aySaç önemli değil o kadar ya o kadar karışmamak lazım ama kısa miniler yırtmaçlı kıyafetler dekolteler giyilmesi yanlış
- 11 ay
saçta önemli bir tarafı kazılmış diğer tarafı uzun saçmı olur kamu kuruluşunda
Cevap sahibi11 aySaç hiçbir şey sıkıntı çıkarmaz ama kıyafet çıkarır
1 yılgiyer artık çok umursanmıyor
02 Yorumla- 1 yıl
Resmi kurumların bir ciddiyeti olmalıdır ve o kadının giydiği kıyafet özenilecek beğenilecek bir kıyafet değil teşhir kıyafetidir teşhir de sapıklıktır kim ne derse desin
- 1 yıl
maalesef kıyafet uygulamalarını gevşettiler yapcak bir şey yok
1 yılHayır bunun hiç resmi bir yanı yok
01 Yorumla- 1 yıl
teşekkürler
Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. südyenle sınava gelen bile var)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
11 ayGelebilir tabi neyi var bu kıyafetin
00 Yorumla her kurumun kendine göre kuralları var.
00 YorumlaGuzel degil ki giyebilsemde giymem
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 429 cevap paylaştı. Bu gecelik dimi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Sırtına şal lazim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Gelmemeli
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayGördüğüne göre çalışabiliyormuş üzülme
01 Yorumla- 11 ay
Niye üzüleyim Ben bana ne
Gizli Üye(25-29)11 ayGelmemeli mantiken çünkü çıplak gibi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Kılık kıyafet yönetmeliğine uygun giyinmek zorunda
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gelebilir
01 Yorumla- 1 yıl
ADDE 5-
2 nci maddede sözü edilen personelin kılık ve kıyafette uyacakları hususlar:
a) (Değişik: 10/12/2001-2001/3459 K.) Kadınlar;
(Mülga birinci cümle: 4/10/2013-2013/5443 K.) (…)(1)
Kolsuz ve çok açık yakalı gömlek, bluz veya elbise ile strech, kot ve benzeri pantolonlar giyilmez. Etek boyu dizden yukarı ve yırtmaçlı olamaz. Terlik tipi (sandalet) ayakkabı giyilmez.
1 yılbizim bir sekreter var kasıp kavuruyor ortalığı
02 Yorumla- 1 yıl
Resmi kurumların bir ciddiyeti olmalıdır ve o kadının giydiği kıyafet özenilecek beğenilecek bir kıyafet değil teşhir kıyafetidir teşhir de sapıklıktır kim ne derse desin
- 1 yıl
evet kaç defa uyardı müdür hala aynı kız
1 yılİşe mi geliyon tatile mi geliyon.
02 Yorumla- 1 yıl
kesinlikle öyle
- 1 yıl
Herşeyin bir adabı olmalı
1 yılGelmemeli
01 Yorumla- 1 yıl
bence de
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
m 1 yılkotu benxe
01 Yorumla- 1 yıl
bence de
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yasal çünkü
07 Yorumla- 1 yıl
yasa poponuza kadar dekolte ile resmi kuruma gelin mi diyor
- 1 yıl
eleştiriyorum memur memura yakışır şekilde giyinecek
- 1 yıl
işini doğru yaparsa jartiyerlede gelebilir öylemi?
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Hayır gelemez..
02 Yorumla- 1 yıl
teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBence uygun değil
07 Yorumla- 1 yıl
teşekkürler
- 1 yıl
Kim giyiniyor ki böyle?
- 1 yıl
memurlar
- 1 yıl
Genelde giyinmezler ama belki sana denk gelemdi
- 1 yıl
*bana
- 1 yıl
yalan borcum mu var
- 1 yıl
Yalan söylüyorsun demedim ki. aksine bana denk gelmedi dedim.
- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
m 11 ayÇalışır
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılEskort gibi bune
00 Yorumla
1 yılGelebilir neden olmasin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 795 cevap paylaştı. Hayır olmaz.
00 Yorumla
1 yılHayır
00 YorumlaBu kadar olmaz
00 Yorumla
1 yılBen şikayet ediyorum böylelerini görünce.
00 YorumlaHangi kurumsa haber verin ama :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
1 yılHayır.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılne kıyafetler var ohooo😅
10 Yorumlabişey olmaz
02 Yorumla- 11 ay
birsey olmaz mı olur mu demedim uygun mu değil mi diye sordum
1 yılÇok var
02 Yorumla- 1 yıl
evet gerçekten öyle
- 1 yıl
Aynen
1 yılHayır bnce
01 Yorumla- 1 yıl
teşekkürler
- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
