Annesiz ve babasız büyüdüm, kimden hesap sormalıyim?

11 yaşındayken annem bir adam icin beni ve kardeşimi anneanneme bıraktı ve kaçtı. O adam en başından söyledi "çocukları kabul etmem kusura bakma" annemde 42 yaşındaydı ve utanmadan bizi bırakıp kaçtı. Kardeşimle zor günler yaşadık. Anneannem diğer torunlarına para veriyordu, bizde 5 kuruş yoktu ve aç kalıyorduk. O evde benim yerim yoktu ve mutfakta yatıyordum. Okulda en fakir çocuktum, bir meyve suyu icin ağlıyordum kimse bize yardım olamıyordu. Morelim bozuktur

Bütün bunları kimin yüzunden çektirdim? Annemin yuzunden mi? Yoksa o adam yuzunden mi? benim yerimde olsaydnız ne yapardınız

Annesiz ve babasız büyüdüm, kimden hesap sormalıyim?
Cevapla