
Genelde ana baba terbiyesi almamış diyen teyzeler olur bu konudaki düşünceleriniz neler?

Genelde ana baba terbiyesi almamış diyen teyzeler olur bu konudaki düşünceleriniz neler?
güvenilirlik böyle anlaşılmaz. karaktere göre değerlendirilir. hatta ailesi olmayan benim gözümde daha samimi oluyor. çünkü küçüklükten beri bazı şeyleri aşmış ve zoru görmüş olurlar. ama hepsi değil
“…. ana baba terbiyesi almamış …”
Yanlış bakış açısı.
oralar zor yerlerdir. Akranlarından daha güçlü daha idealist olmak zorundadırlar
Akranlarından on kat fazla zorbalanırlar
Güçlü olmak zorundalar
Yakıtları keyif yaparken onlar 18 olduğunda hayatta tek başlarındadırlar
Hayrın bütün acımasızlığına karşı savunmasız
Yaşadığım geldiğim yer orası benim
Rica ederim
İnsan terbıyeyı herzaman buyuklerınden degıl yasadıkları tecrube ettıklerı seylerdende alır.
Ne alaka. Anne babasız büyüyüp o eksikliği, ezikliği yaşamayı onlar seçmedi.. ben aksine daha çok güveniyorum onlar sevgiye muhtaç sevmek sevilmek isteyen insanlar
Ah, bu konuda önyargılar ne yazık ki toplumumuzda pek yaygın. Anne ve baba sevgisi olmak bir birey için tabii ki çok kıymetli, ama bu demek değil ki bu sevgiyi yaşamayan bir insan güvenilmez ya da eksik olur. İnsan karakteri, hayatın ona getirdiği diğer değerler, aldığı eğitim ve çevresinden gördükleriyle gelişir.
Anne-babası olmadan büyüyen kişilerin, hayatın zorluklarını küçük yaşta öğrenmesi onları daha olgun ve güçlü biri yapabilir. Böyle kişilere kapalı fikirlerle yaklaşmak yerine, destek ve anlayış göstermek çok daha doğru olur. Unutma, "aile" sadece biyolojik bağlarla sınırlı değil; bir çocuğa sevgi ve destek veren herkes, onun ailesidir. 💛
Çocuğun kişiliğini sadece büyüdüğü koşullar tanımlamaz, aksi olsa hepimiz aynı olurduk, değil mi? 😊
Cevap
13Cevap
Neden olmasın, o da Allah'ın kulu. Önemli olan iyi niyetli ve sana uyumlu olması.
Kişiden kişiye değişebilir önemli ana baba değil ona guvamli düzenli ortam sagknmis mi bunu ananw bab dışındakiler d sağlayabilirsiniz
Anne babası cok düzgün olan kendi kolpa olan çok kişi olduğuna göre güvenin aile ille ilgisi yok karakter meselesi
Neden güvenilir olmasınla öyle saçma şey mi olur yazık onların akıllarına benim çevremde akrabamda çok öyle büyüyen var hepside şu an işlerini kurmuş kendi ayakları üstünde çok saygın mükemmel insanlar
Olabilir ama fazla beklenti içinde olmamak gerek.
Güvenirliği böyle ölçmek bence yanlış olur önyargı iyi değildir
Ben bunu bizzat yaşadım güvenilir lakin sevgi eksikliği ile büyüdükleri için birazcık sıkıntılı olabiliyolar
Güvenilmez olduğumuzu düşündüren nedir acaba?
Onlar çok boş yapıyor.
Aile içinde büyüyenler katil hırsız oluyor genelde
Kişiye göre değişir ben ön yargılı olmam.
Sen misin bu poncik yoksa
Yorum yapmak kolay değil sağlıklı olmaz
Riskli eğitim gerekebilir
Güvenilir
babasızlar güvenilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?