Evlilikte çıkan tartışmaların dışarı yayılmasına, ailelerle dertleşilmesini doğru buluyor musunuz?
Bence normal şartlarda olan tartışma, fikir ayrılığı, kavgalar gibi durumlar tabi ki hayır.
Anlatıldığında ileride o iki insan aralarını düzeltip devam etse de aileler unutmuyor maalesef. Onlar için artık karşınızdaki insan üzülmenize, sinirlenmenize sebep olan kişi olarak kalıyor. Olay çözülemeyecek bir durum aldıysa ve artık son radde ise ancak o zaman paylaşılmalı.
Aileler karışır ise kötü olur aslında. Çiftler arasındaki sorunları kendi halletmeli, dışarıya yansıtmamaları lazım. Aileler karıştığı zaman ortalık kıyamete döner.


#ZorundamıyımEfsane✌1903✔™
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer