Ahlakli bir kiz olmak bugunlerde faydali bir sey mi?

Univeriste mezunuyum. Muhendisim

Üniveriste zamanı ne bir erkekle görüştüm ne flort ettim. Arkadaşlarım cafe cafe gezip eve gece 10da dönerken ben derslerim biter bitmez eve döndüm. Ciddiyetsiz ilişkiler ve kız erkek karışık ortamlar bana göre değil ve ailem beni okumaya göndermiş yani ailemin güvenine ihanet etmek istemedim. O yüzden öyle gece 10 11 eve dönmelerim yoktu.

Şimdi kendime bakıyorum bir de diğer arkadaşlarıma bakıyorum. Mezun oldular , evliler , üniveriste hayatlarını da doya doya yaşadılar. Bir ben ortada kaldım. Cidden bu devirde ahlakın önemi yok ya. Eminim ki cafelerde 12ye kadar kalıp ona buna hesabımı odetsem full onla bunla flortlessem işlerim yoluna girerdi.

Ahlakli bir kiz olmak bugunlerde faydali bir sey mi?
Cevapla