Univeriste mezunuyum. Muhendisim
Üniveriste zamanı ne bir erkekle görüştüm ne flort ettim. Arkadaşlarım cafe cafe gezip eve gece 10da dönerken ben derslerim biter bitmez eve döndüm. Ciddiyetsiz ilişkiler ve kız erkek karışık ortamlar bana göre değil ve ailem beni okumaya göndermiş yani ailemin güvenine ihanet etmek istemedim. O yüzden öyle gece 10 11 eve dönmelerim yoktu.
Şimdi kendime bakıyorum bir de diğer arkadaşlarıma bakıyorum. Mezun oldular , evliler , üniveriste hayatlarını da doya doya yaşadılar. Bir ben ortada kaldım. Cidden bu devirde ahlakın önemi yok ya. Eminim ki cafelerde 12ye kadar kalıp ona buna hesabımı odetsem full onla bunla flortlessem işlerim yoluna girerdi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer