İki ay önce ortak kararla boşandık ama ben çok üzgünüm?

Artık anlaması ve beni duyması için bunu yapmak bana farz olmuştu, 3 yıl boyunca biz olamadık bir türlü sevsekte. Hem benim hem onun hataları vardı. Ben kendi adıma hatalarımı düzeltebileceğimi ve çabalayacağımı karşı tarafa boşansakta defalarca söyledim. Karşı tarafın sevdiğini görüyorum ama en son bizden olmayacak annem babam da bu iş çocuk oyuncağı mı diyor diye bitirdi. Bitirmem gerektiğinin farkındayım ama kalbime zor söz geçiriyorum. Benzer durumları yaşayanlar varsa önerilerini ve yorumlarını bekliyorum:(

İki ay önce ortak kararla boşandık ama ben çok üzgünüm?
Cevapla