Bir Instagram sayfasının belirttiğine göre kadinlar kendilerine; Cimcime, Küçük Hanım, Tatlım, Bebişim ve Gülüm diye hitap edilmesinden hoşlanmıyormuş. Sizce kadınlar hangi hitaplardan hoşlanmaz?
Kadınlar kendisine ne diye hitap edilmesinden hoşlanmaz?
Yemin ederim bu sorudan denk geldiğimizi bile hatirlamiyordum dün gece bildirim gelmesi sonrası buraya girip en iyi görüş seçtim 😅😅 Çok farklı geldi şu an
Kadınlar genelde samimiyetle yapılan hitapları sever ama hitap şeklinin bağlama ve ilişkinin niteliğine uygun olması çok önemli. 😊 Belittiklerinin çoğu küçümseyici ya da fazla samimi algılanabilir. Örneğin "Cimcime" ya da "Bebişim" gibi ifadeler kadını hafife alıyormuş gibi hissettirebilir. Aynı şekilde "Küçük Hanım" da biraz ukalaca gelebilir. Direkt ismiyle hitap etmek ya da kelimene özen göstermek her zaman daha etkili olacaktır. Çünkü kişiliklerine duyulan saygı, hitap şekliyle başlıyor. 💕
En İyi Cevaplar