Eşimin bu hareketlerinden bıktım ne yapmaliyim?

Daha 6 ayımız dolmadan eşim beni babamın evine göndermekle ve dovmekle tehtit ediyor örneğin bugün kartla bir şey çekmeye çalıştım olmadı ona verdim yapmaya çalıştı yapamadi sonra aklıma geldi ve kartı almaya çalışırken herkesin içinde bana bağirdi mesele kart değil beni küçük düşürmesi bende bagirdi diye her kız gibi trip atim küçük bir cumleyle çözülebilecek olaya tepkisi ; bak elimdeki şişeyi yüzüne carparim demesiyle harabeye döndü zoraki oturduğu koltukta telefona bakarak geçirdim bu beni üzüyor cunki insan içinde bana bağırıp asaglayabiliyor çıktımı dahi cikartamiyorum ya dovucek ya şovu Çek korkum dövmesi değil artık bugünden sonra kendimi dovdurtup bosanicam tek çarem bu gibi duruyor bosanirmiyim oda meçhul babanın evi diye sürekli tekrarladığı bu cümle bana koyuyor evlendigimizde dahi iki kaçarak ona rağmen paramagimizdaki yüzüğü bile babam almışken aileme ve bana karşı giram saygısı yok, ailesinde sürekli baba ve annesinin kullandığı bir cümle ve bebekliginden beri duymuş diyipte arkasına siginicak Liman vermekte istemiyorum yoruldum artık değiştiremiyorum napliyim

Eşimin bu hareketlerinden bıktım ne yapmaliyim?
Cevapla