Gerçekten dedikelri gibi psikoloj şart mı ben olmadığını düşünüyorum da neyse?

Ben duygusal bir insanım biraz hassas kalpliyim ama sırf bu yüzden beni hep annem ve kızı (kardeşim) kullandılar sömürdüler hep kandırdılar ben onlar yüzden bugün bu haldeyim artık güzel şeyler duyunca bile komik geliyor istemsizce gülüyorum ağlıyorum aynı anda ama bunu kendimi korumak için yapıyorum kabuğumda mutluyum ben kırmalarını istemiyorum bu yüzden herkese kötü ve sert gözüküyorum annem beni psikologa götürmek istiyor bende gitmek istemiyorum çünkü ihtiyacım yok gerçekten yok ailemden soğudum nefret ediyorum hemde öyle böyle değil elimden gelse yüzlerini bile görmek istemiyorum bu psikolog şart mı bana?
Gerçekten dedikelri gibi psikoloj şart mı ben olmadığını düşünüyorum da neyse?
Cevapla