Linçleyecek olanlar gelmesin!! Eşimi sevemiyorum tekrar birleştik ama aklım hala baskasında?

Bes yıllık eviligim var ilk baslarda iyiydik ama pandeminden sonra kumar alıskanlıgına girdi ne varsa yoksa elimizde avucumzda hiçbir şey kalmadı birsürüde borç ödüyorz mahkemelik olaylarıda var. Bana karsı sakin biri ama eve haram soktuktan bana karsı soguk biri olmaya basladı ilgisizligi yanlız kalmak beni ondan uzaklastırdı. Bende o sıra hayatıma biri girdi yapmıyacagım bir şey yaptım oda evliydi basta sonra benden sebep bosandı arkadas olurz dedik ama zamanla esimn bana soguklugu kumarı yalnız bırakması beni sürekli ona ittirdi. evet yanlıs bişey yaptım ama çok severken eşimi bi an böyle birine döndüm. Biribirimizi sevmeye basladık bulustuk falan derken eşimle aramız tamamen koptu hem yaptıklarından dolayı hemde bu durumdan dolayı bosanmak istedim. Ailemin evine gittim sonra eşimin ben düzelcem yalvar yakar aileminde kanına grdi babamda evine döncen cocgun var bi daha yaparsa o zaman bitirain tamamen dedi zorlada olsa ikna ettiler. Cogunluk sebebim cocugumdu yoksa hiçbir sevgim kalmamıstı çok yalvar yakar o bir ay içinde 10 kilo birden vermişti bizi kaybettigi için. Affetim şehir degiştirdik numara degiştirdk yeni bi hayat kurduk tekrardan o cocuguda zorda olsa hayatımdan cıkardım ama çok özlüyorum onu biran olsn aklımdan cıkmıyor. Eşime ilk baslardaki gibide olamıyorum zaten bu mahkemelik olayları gelecek kaygısı beni korkutuyor. Bi yandan ailem illa barıscan dedi. Mecbur kaldım eşim kötülük yapmıyor bana ama sanki ayrı dünyaların insanınyız çok mutsuzum tövbe ettim ama onu tekrardan aramaktan korkuyorum. Eski günlerime bi yandan dönmek istemiyorum. Bi yanımda eşimle bi ömür nasıl geçircem onsuz nasıl durucam aklım almıyor lğtfen bana biri akıl versin

Güncellemeler
1 yıl
Sizceee
Linçleyecek olanlar gelmesin!! Eşimi sevemiyorum tekrar birleştik ama aklım hala baskasında?
Cevapla