Boşanmak üzere olduğum eşim hala beni seviyor mu? Yardım lütfen !!! ?

Bugün benim doğum günüm. Ben mahkemeye başvurdum ve eşimle boşanmak için mahkeme günü bekliyoruz. Yaklaşık 3 haftadır hiç bir şekilde konuşmadık, yazışmadık. Bugün bana mesaj yazdı. Kendisine hala mahkeme günü için mektup gelmediğini söyledi ne olacak bu işin sonu diye söyledi... Normal günler varken neden benim doğum günümde bana mesaj yazdı, acaba bu tesadüf mü anlayamıyorum, acaba hala beni seviyor mu? lütfen yardım edin!
Boşanmak üzere olduğum eşim hala beni seviyor mu? Yardım lütfen !!! ?
Cevapla