Ailem sen evlenemezsin kimse sana kız vermez diyor. Akrabalar erkeğin evde kalanı da sen olacaksın diyor. Ne yapmalıyım?

Beni küçük gözle görüyorlar, benimle ve mesleğimle alay ediyorlar. Sen bekar kalırsın alışmaya çalış diyorlar. Bekar kalmak dünyanın sonu mu? Ne yapmalıyım sizce?

Ailem sen evlenemezsin kimse sana kız vermez diyor. Akrabalar erkeğin evde kalanı da sen olacaksın diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla