Belki de çocukken hepimizin maruz kaldığı bir durum. Sen yapamadın o yaptı. Teşekkür aldı takdir aldı. Şu bölümü kazandı bu bölümü kazandı. Herkes üniversite okumak zorunda değil ki. Bugün ki aklım olsa makine operatörü olmak isterdim. Elini sıcak sudan soğuk suya sokmuyorlar. Sorumluluk yok bir şey yok. Ayrıca herkes öğretmen, mühendis, doktor olsaydı evimizin su tesisatını, elektrik arızasını veya kombiyi kim tamir edecekti. Sanayiye gittiğimizde arabamızı kim tamir edecekti. Unutmayın bu hayatta herkese ihtiyaç var.
Soruyu aile toplumda sormak için 40 takla atıyorum. En son soru başlığını değiştirmek zorunda kaldım. Lütfen artık tekrar eski düzen. @KızlarSoruyor



#ZorundamıyımEfsane✌️1903✓™
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer