Sizce erkekler beni ailevi durumlarımdan dolayı küçük görüp kullanmaya çalışır mı?

Benim babam yok ve babasız büyüdüm ve annem ile de aram çocukluğumdan beri çok kötüydü annem hiçbir zaman arkamda durmadı beni umursamadi her zaman için bana çok kırıcı konuştu zaten 18 yaşından beri tek yaşıyorum ve bar sahibiyim cidden güzel bir mekan yani maddi durumum iyi lise ve üniversiteyi açık eğitimden bitirdim açıktan okuduğum süre boyunca kendi isteğimle çalıştım ve para biriktirdim 18 olunca ayrı eve çıktım sizce ailevi sorunlarından dolayı hayatıma giren erkekler beni küçük veya basit görürmü
Güncellemeler
1 yıl
Sizce
Sizce erkekler beni ailevi durumlarımdan dolayı küçük görüp kullanmaya çalışır mı?
Cevapla