Bu yaş farkına takan kadınlar şaka mı?

erkekler sizin taktıgınız kadar takmıyor ulan gelmişsiniz 30-32 yaşına, erkeğin 4-5 yaştan fazla büyük olmasını istemiyosunuz. dogurganlıgı hızla biten sizsiniz, yaşa takan yine sizsiniz. adam 40-45 yaşında olsa bile napsın yani 35 üstü dogurganlıgı riske girmiş kadını. çevremde tonlarca bu yaş aralıgında kadınla evlenip de tüp bebek merkezlerinden çıkmayan çiftler tanıyorum. ben bu işi bir türlü anlamıyorum.

Bu yaş farkına takan kadınlar şaka mı?
Cevapla