Kadınların çoğunun acımasız ve bencil oldugunu düşünüyorum benim gibi düşünen var mı?

erkeklerin zayıf yönünü görsünler acıyarak bakarlar merhamet bile etmezler hatta nefret ederler. ama kendilerine gelince merhamet dilenirler erkeklerden. bence peygamber bişeyler biliyor olmalı ki hep uyarı yapmış ateş ehlinin çogunu kadınların oluşturacağını, şeytanın ağlarıdır demiş mesela. hakkaten de öyle şeytan şu an günümüzde özellikle bizim toplum gibi olan toplumlarda kadınları acayip iyi kullanıyor uzun vade emelleri için. bir de türkiyede çok fazla propaganda yapılıyor bu konuyla ilgili. niye yapılmasın ki? ailenin temelini kadınlar oluşturuyor ve bunu yıkmak için her silahı kullanıyor birileri. tamamen geleceğe yatırım yapıyorlar türkiye toplumunu yozlaştırmak için. akıl olarak asla bir erkek gibi değiller ama hala feminist gazına gelerek erkekle eşit görüyorlar kendilerini. bu bile zaten tek başına yeterli kadınların çogunun ne kadar kibirli ve şeytanın kuklası oldugunu anlatmaya. yozlaşmamış toplumlarda bu böyle değil dikkat edin erkeklerinin sözünü dinliyor bazı toplumlardaki kadınlar. bir de erkekleri prenseslikle suçluyorlar oysa kendileri erilleşmişler haberleri yok tamamen kelime oyunlarıyla aşagılamaya çalışıyorlar erkekleri. ve bunu onlara yaptıran da şeytanın ta kendisi. şeytandan telkin alarak bunları söylüyorlar. şeytan dalga geçmeyi sever zaten.

Kadınların çoğunun acımasız ve bencil oldugunu düşünüyorum benim gibi düşünen var mı?
Cevapla