Merhabalar , gece gece içinizi sıkmak istemiyorum ama artık hiç iyi bir durumda değilim. Geçen sene 19 haziranda Babamı , 3 ay önce kız arkadaşımı trafik kazası sebebi ile kaybettim. Son 1-2 haftadır geceleri uyuyamaz , gözlerimi kapatamaz oldum. 3 ay önce işimi bıraktım işe gidemiyorum. Arkadaşım ya da destek olacak kimsem yok. Nefes almakta zorlanıyorum desem yeridir. Gerçekten bana akıl verebilecek birisi varsa çok memnun olurum. Sabahları kız arkadaşıma sarılarak uyanırdım ve son bir iki haftadır bu hissi yaşamamak için uyuyamıyorum. Tuhaf gelebilir ama yastığıma sarılıp bu şekilde uyumaya çalışıyorum. Bu ruh halim geçer mi ne zaman geçer nasıl geçer bilmiyorum
yaşım 28
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer