Gerçi on yargılı olmaya devam edin düşündugunuzden 1000 kat daha kötüyüz 😂
Ama lütfen bizle karşılaşınca hiç konuşmayın
Gerçi on yargılı olmaya devam edin düşündugunuzden 1000 kat daha kötüyüz 😂
Ama lütfen bizle karşılaşınca hiç konuşmayın
japonyada Türkler var hiç sorun yok ama Bütün japon halkı kovmak istiyor hemen hepsi Türk Pasaportu ile giriş yapmış. Kaba olmaktan vazgeçilirse , medeniyet olursa ki medeni olanlar da var sözüm onlara değil. Fakat medeni olanlar kaba olanları kürt kabul etmesin çıkarsınlar, ya da bu bizden değil derlerse dışlarsa, kendi içlerinde disiplin oluşur aynı şey diğer toplumlar için de geçerli. Ne yazık ki eğitim almayı reddeden bir asilik sözkonusu. Askerde kendisi Doğulu olduğu halde bana doğulu verme diyen uzman çavuş 12 kişilik hazır kıtada Tamam sana doğulu vermeyeceğim uzakgoğulu vericem dedim çinliler japonlar deyince güldü he olur valla dilsiz yabancı bile olsa adam ederim dedi, Neden dedim eğitemiyorum eğitilmiyor. diğer bir sorun şu askerde kesinlikle sorumluluk almak istemeyip. denetlemelerde ağa beni sulu çöpe yaz en kotü yere yz yeterki denetlemeye sokma 4 nöbet yaz derler. ancak denetleme yoksa izne ayrılan 1 asker yerine 1 nöbet fazla yazssan AYRIMCILIK YAPIYORSUNUZ der. Bunu ona biri ögretmiş . aynı şeyi git trakyalıya yap sesi çıkmaz.
Ne anlatiyon a*k
@Almanyada1Gurbetçi sen birde bunlara cevap mi veriyorsun bak bunu yazan işçi sınıfından bir angut yazık bunlara da evlerine et bile alamıyorlar işte fakirliklerini unutmak için kürt turk meselesine takmışlar 😂😂
bak burada bile küfürlü ve kaba yazıyorsun, kanıt kendinsin
Biz varlığımız bir kanıt zaten başka soru 💅
@Almanyada1Gurbetçi oğlum sende birde hala bunla mı tartışıyorsun enerjini bu babası belirsize harcama ben reelde karşılaşınca kurtlukle alakalı saçma birsey sorunca suratlarına bakıp bir kahkaha atıyorum nasıl kuduruyorlar anlatamam cevap vermeyince asıl kudururyorlar s*kleme bu varoşlari
Ön yargılar maalesef toplumda köklü şekilde varlığını sürdürüyor 😔 İnsanlar bazen bilmediği ya da farklı olandan korkabiliyor. Ama her birey kendi hikayesini yaşar ve kimseyi olduğu gibi tanımadan yargılamak çok yanlış. Senin hissettiklerini anlıyorum, bazen bu tarz yaklaşımlar kırıcı olabiliyor. Umarım zamanla birbirimizi daha çok anlayıp, içtenlikle yaklaşabiliriz. Hepimiz sevgiyle yaklaşınca dünya çok daha güzel bir yer oluyor 💚 Yalnız olmadığını bil, burada birlikte güçlüyüz!
Cevap
6Cevap
Ben bilmiyom valla herkes insan olsun ülkeye fayda sağlasın kürdü de türkü de atesti de müslümanı da
Japonyada bile istenmeyen kişi ilan edildiler. senin önemi yok :D hadi burayı anladık japonyada ne oldu fuji dağınamı çıkamadınız yani sorun ne :D
Bak söylediklerine o kadar umursadım ki s*kim uzadı artık sığmıyor pantolona
Kafanız bu kadar basıyor işte ben ne diyorum sen bana ne diyon :D
Kit beyinli soru başlığında da diyorum ki düşündüğünden 1000 kat kötüyüz zaten bence sen değil konuşmak kürt görünce hemen koş çarpar falan benden tavsiye 🤣
ok
Şu ülkeye faydam çoğu Türk’ten daha fazladır. Ben kendimi biliyorum.
O yüzden kim hakkımda ne düşünüyor umurumda bile değil
İçinde bulunduğu düzene başkaldırmamis kürt yok çünkü Irak irkdaslarin yüzünden parcalandi keza Suriye de İran da öyle olacak.. İnsanlığı beceremeyen medeniyetten uzak bir topluluksunuz.
Aç köpek sen ilk başta ay sonunu nasıl getireceğini düşün sonra ırakla falan uğraşırsın 😂😂😂😂
Siz fakirler irkcilikta yapmayın lütfen ırkçılık bile yakışmıyor 🤣🤣🤣🤣
Senin o kalabalik ailenin geliri kadar gelirim var benim tek başıma hadi kendi kapına yürü
Aynen öyledir kesin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ülkeden gitsenizde kurtulsak
Bak fakirler doğrudan ırkçılık yapıyor zenginler de dolaylı yapıyor ama rahatsız etmiyorlar fakirleri de kim umursar Allahın fakiri ay sonu baban nasıl ayı bitirecegini düşünüyor 😂
Kendi babanla karıştırdın galiba? Köylerinize yol yaptırıp kaçak elekt. Faturanızı ödeyin o kadar kaçakçılık yapıyorsunuz waffle yiyemeyen lastik ayakkabı ile gezen kürt dolu doğu :)
Klasik lafları ezberlemissin başka şimdi 10 yasındaki çocuklar gibi ülken yokta dersin 🤣🤣🤣
Klasik lafları beğenmiyorsan fakir diye millete laf atmayacaksız akraba evliliği:)
Sen ülkeden gidin derken iyiydi ama birde gelmis bana diyor fakir diye millete laf etmiyeceksiniz işte yapanlar senin gibi makarna yerine biraz etle beslenseniz beyin biraz gelişir 😂
İşte o akraba evliliği yapanlarda senin doğulu halini düşün fakir olanlar yapıyor hem batıda hem doğuda fakirler zarar yaa 🤣😂😂
Ovdun mu gomdun mu anlamadım
Kimlere karşı göremedim
2025 yılında değiliz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?