1 yılDaha dün 17 yaşındaydım şu an 31 yaşındayım cidden amca oldum düne kadar 30 yaşındakilere amca derdim şimdi kendim burdayım şakamı bu? Ben kabul etmiyorum arkadaş yaşımı. d Bu arada 4 yıl sevgili olduğum kadınla nişan arefesinde ayrıldık aileler vs
115 Yorumla
Soran1 yılUzun ilişkiden ayrılmak epey bir zor oluyor 🥺
- 1 yıl
Vallahi intihara kalkıştım yalan yok ama hala beni deliler gibi seviyor bunuda biliyorum yemiyor içmiyor hayata küsmüş zaten biz babası yüzünden ayrıldık
Soran1 yılZaman her şeyin ilacı doğru kişi olsa pürüzler çıkmazdı ayrılığı sindir kabullen ve yoluna bak bir an önce uzadıkça hayata geç kalıyorsun
- 1 yıl
Doğru kişi buna eminim ailesi sadece sorun oldu
Soran1 yıl@Mutsuz53 Aklına geldiğinde o düşüncenin akıp gitmesine izin ver anlam yükleme o zaman seni eskisi kadar etkilemez
- 1 yıl
@KaderGkn Ailesini ezip geçemezmiş ne tamamen bitti diyor ne arıyor babası aldı eline teli heryerden engelledi beni
- 1 yıl
@KaderGkn Ama 2 saat hüngür hüngür ağladı vedalaşırken seni çok seviyorum mecburum dedi babam sana zarar vericek yoksa dedi doğru babası sağlam biri değil beni öldürürüm diyordu
- 1 yıl
@KaderGkn ailesine yüz çeviremez oda haklı yetiştirmişler bakmışlar yapamazdı zamana bırakıcaz
- 1 yıl
@GizemliRüzgar sonuçta kız ailesinin malı değil, kızını isteyen kişiye karşı hayati engeller görmüyorsa karşı çıkamaz kız bu bilinçle ailesine karşı çıksa daha hoş olurmuş ama herşeyin hayırlısı üzülme kuzen
- 1 yıl
@ÖlmüşPanda eyv kuzen doğru diyorsun ama babasını biliyor bana zarar vericek birisi bana zarar gelmesin diye uzak duruyor arkadaşıda diyor ölü gibi geziyor işte ruh gibi hayata küsmüş ağlıyor gizli gizli benim iyi olduğumu söyle dedim zamana bırakalım ben kimseyi hayatıma almıcam o yüzden huzurla beklesin geleceği dedim
En İyi Cevaplar
1 yılBen Evlendim 3 yıl evli kaldım boşandım 35 ile 41 arası bekarım 32 35arası evli kalmıştım anlaşamadık boşandık evlilik doğru kişi olursa olmalı yanlış kişiler hayatınızı zehire çevirebilir 3 ay fllört edip evlenmeyin sakın en az 1 yıl onu tanımanız gerekir tüm davranışlarını yanlışlarını sorun yalan söylermi sır tutarmı söylediğin şeyi siz yapmaya çalıştırın başkasına bakalım doğrumu söylüyor sınava tutun dürüst mü deneyin erkek bayan farketmez 2 cinsiyette deneme yaparak tanıyabilirler güvensizlik ilişkinin temelidir güven olmadımı evlilik olmaz.
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılAslında bu ankette oy verenlerin yaş aralığını da görsek güzel olurdu. Ksye önerim olsun 😄 evlen evlen diyen teyzelerin yerini seni meymenetsiz suratli ve koca popolu oğluna alacak olan teyzeler aldı 😂
20 Yorumla
Evli mutlu çocuklu 😂
42 Yorumla
Soran1 yıl🧿🧿
Yapay Zeka Cevapladı
Ben evlendim 😊 50 yaşımdayım, iki çocuk sahibiyim ve evliliğim benim için çok kıymetli. Evlilik insanın hayatına birçok güzellik katıyor ama bekar olmanın da ayrı bir özgürlüğü ve keyfi var 💕 Hangi durumda olursan ol, önemli olan kendini olduğun gibi kabul edip mutlu hissetmen. Her yaşın ve dönemin tadı bir başka oluyor 🌷
54 Yorumla
Soran1 yılO zaman tüm bu soruya cevap yazan kullanıcılar için ne söylemek istersin belki burayı okuyanlar vardır. Güzel motivasyon dolu bir söz söyle bakalım. Yapay zekacım
- 1 yıl
Vay be yapay zekalarda evleniyor demek ki Allah bi bedende kocatsın hayat abla sizi kfkfkfjf
- 1 yıl
@Beylerbeyiefendi Auvvvvvvv
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Aile & Toplum konusunda 446 cevap paylaştı. Bekarım hala hayatımın aşkını bulmaya çalışmakla meşgulüm ama çok da sallamıyorum sanırım artık. Olursa olur olmazsa kendi bilir moduna girdim
21 Yorumla
Soran1 yılOlması gereken bu zaten
Benim anam benim haberim yokken 40 yaşında fırıncının birine söz vermiş kesin gözüyle bakıyorlar lâkin ben istemiyorum düşünmüyorum Nedenini sormayın zira bu konular da hassasım
37 Yorumla
Soran1 yılOlur mu öyle şey senin rızan olmadan
Soran1 yılÜzücü bir durum ne diyeceğimi bilemedim bireysel özgürlüğünü eline almaya bak yaşın normal kendi yaşıtın bir adamla evlensen daha iyi
Soran1 yılTonlarca yorum yapılmış bir önceki yorumu dikkatlice okumuyorum tabikide... Sadece mecburiyet varsa bu mecburiyeti daha iyi değerlendirmen için öneri sundum.
1 yılBosandim , yanlis bir evlilik. Yanliz kalaydim daha iyidi.
24 Yorumla- 1 yıl
Sağlık olsun
Soran1 yılTecrübe inşallah daha iyi bir insan karşına çıkar
- 1 yıl
Inshallah hayirlisi olsun , seninde hersey gonlunce olsun
Soran1 yılTeşekkür ederim inşallah
1 yılBen sorsam 2 kişi yorum yapar tüm site soruya gelmiş
11 Yorumla
Soran1 yılEvet 2 gündür etkilesimin zirvesinde soru 🧿
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. daha ote yaslara sor bakalım oran ne cıkacak
14 Yorumla
Soran1 yılOranı bilmem ama daha öte yaşlarda da bekar çok var evlenenler de hiç mutlu değiller yorumları baz alırsak
Soran1 yılBir şey diyim mi gerçekten öyle şunu farkettim boşanan kişilerde fena bir rahatlama oluyor ama erkekler de hep dul kadınları potansiyel bir av olarak görüyor kullanıyor buda bir gerçek
- 1 yıl
ya dünya böyle. dul kadınlarda avlanmak istiyor. bence mantıklıda. dulbi kadın olsam bende bu düşünceye girebilirdim. bekaret sorunum yok. aidiyetim yok evli değilim vicdan yapcak bi durum yok. artık son demlerim. güzelliğim gidiyor. ömür geciyor yıllarda menepoz geliyor:D olgun mature olucam. (ortalama bi dul 40+dır önsavıyla diyim) yüksek ihtimalle analıgı yasamısımdır. cocuk derdim yok. daha olgun yaslarda daha cesurum daha cüretkar. yasak sey cezbeder de. piyasada benim gibileri arayanlar var. win win yani. bana da baglanmıcak seks yapıp geccek adam gerek. tek gece ilişki ok. sevgili olayım hayat kadını hissim olmasın dersem de sevgili olurum. sevgilimle yatarım. resmi bişey yok. ee bu da can. vajınam seks ister. alısmıs bide zamanında. bekarlık erkeklerle flörtlesme yıllardır kapatmısım bu acıdan kendimi. kendimi tekrar test etme imkanı da bu ayrıca. farklı cicekten bal almakda aynı zamanda. sekste oyle meta değil artık o yaslarda. neticede vajınama penis gircek. girsin. ne yani. hiç mi girmedi. vajınanın işi ne baska. dogurganlık da bittiyse bu acıdan da süper. dini hassasiyetim yoksa ok yani ki bu devirdekimde var. kadın iç sesi yaptım umarım dogru tahmin etmişimdir.
- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
1 yılBesbekarım ama 25 yaşında kesin evlenirim falan sanıyordum dhdjd
12 Yorumla
Soran1 yılBende öyle sanıyordum sonuç 26 bekar 🤭
- 1 yıl
Sohbet edelim mi
- Aile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı.
1 yılSitenin %80 i bekar görünüyor ama bence yalan 😀😀
11 Yorumla
Soran1 yılEvet ilginç
1 yılÜstü olanlar niye bunun dışında, biri mi aranıyor :)
14 Yorumla
Soran1 yılEvlilik düşünmüyorlardır belki diye düşündüm.
- 1 yıl
36 da dusunebilir :)
Soran1 yılTabikide düşünebilir.
- 1 yıl
Eyi madem :)
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılBekarim ama sevdigim var.
10 Yorumla Bekarım. Duacım olsana Doğukan'la bir ilişkimiz olsun. Sonu evlilik olsun. Onunla evlenmek istiyorum.❣️🇹🇷
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bekarım ve 2026 Mart 'a kadar bekarlığa son vermeye niyet aldım nasipse insAllah aday yok ama henüz
20 Yorumla
1 yılBu devirde evlenilmez herkes aldatma peşinde
20 Yorumla
1 yıl23üm bu aralığa girmediğime sevindim 🤣 (ekimde 24 olacağım)
21 Yorumla
1 yılBekarım, evlenmek bana aşırı uzak düşünmüyorum.
20 Yorumla
1 yıl21 imde evlendim 🙈
52 Yorumla
Soran1 yılAa ne güzel Allah mutlu mesut etsin 🌸
- 1 yıl
Teşekkürler 🥰
O yaşlarda bekardım. Hala bekarım. Memnunum. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 662 cevap paylaştı.
1 yılO yaş aralığında evlenmek en güzeli bence! Hatta 24-30 arası ;)
10 Yorumla
1 yılSöyleyene de sen mi karşılayacaksin masrafı diyorum
10 Yorumla
1 yılBekarlık sultanlık diye boşuna dememişler. Böyle iyiyimm.
10 Yorumla
1 yılVar bir şeyler. Ya bataklık sonu? ya da mutluluk..
10 YorumlaBekarım istediğim hatunu bulamadım
10 Yorumlahangi cilgin bana nikah kiyacakmis sasarim🙈
10 YorumlaKimse beni beğenmediği için bekarım ve sanırım öyle kalmaya devam edicem
10 Yorumla
1 yılBen 32 yaşında evlendım 37 yaşındayım aklı olan evlenmez
15 Yorumla- 1 yıl
Çocuk var mı?
Soran1 yılNeden böyle söylediniz
- 1 yıl
@Zamanın_izinde var
- 1 yıl
Evlilik güzel bişey değilde onda
- 1 yıl
Kaç tane ve ne iş yapıyorsun?
Gizli Üye(30-35)1 yılBekarım, sevgilim yok tamamen müsaitim 😎
1,65 ila 1, 70 boylarında en fazla 66 kilo birini arıyorum.
16 Yorumla- 1 yıl
Kaç yaşındasın
Cevap sahibi1 yıl@Tükendimçok2 26 yaş benim için küçük, hele birde olgun değilseniz hiç üzülmeyelim.
- 1 yıl
Konuşmak istemedim ki yaşını sordum safece
Cevap sahibi1 yıl@Tükendimçok2 O zaman Sanane diye güncelleme yapıyorum.
Sanane
Sanane acaba. 😅😂🤣🤣- 1 yıl
tamam amca
Cevap sahibi1 yıl@Tükendimçok2 Görsen o amcayı demler çayı Senin kukusu.
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılEvlilik için erkekte bir yaş kriterin var mı
05 Yorumla
Soran1 yılVar
- 1 yıl
Kaç
Soran1 yılEn fazla 32
- 1 yıl
Sev kaçsın
- 1 yıl
Sen kaçsın
Gizli Üye(30-35)1 yıl24. de ilk evlendim, 32 de ikinciye
59 Yorumla
Soran1 yılBoşandıktan ne kadar süre sonra evlendiniz ki
Cevap sahibi1 yıl4 yil
Soran1 yılO zaman ideal 👍🏻
- 1 yıl
Üçüncüye de evlenirsin daha 😂
- 1 yıl
Memnun musun ikincifen
Cevap sahibi1 yıl@Abdullahhyt evet. Birinci de genclik kurbaniydim diyelim. Ilk ciktigim cocukla evlenmek isterdim hep öyle yaptim… sonu fiyasko oldu.
Cevap sahibi1 yıl@Tükendimçok2 allah korusun
Soran1 yılBenim de uzun ilişkim aldatmayla bitti aradan iki sene falan gecti hic kimse de cikmiyor karşıma umarım bende sizin gibi ikinci kiside su mutlulugu yakalarim ilk kotu iliskiler insani mahvediyor
- 1 yıl
İyi sevindim adınıza iyi hayatlar
1 yılBekarım.
https//youtu. be/8Lkx4t2bgcg? si=Xyo2p6aZ2N-2rSo600 Yorumla
1 yılEvlendim boşandım sadık bir eş arıyorum aç gözlü olmayan
10 Yorumla
1 yılBu sene de bekar gezelim dedik😅😅
142 Yorumla- 1 yıl
İyi demişsin 😅
- 1 yıl
Teşekkürler 😅🙏
- 1 yıl
Rica ederim önümüzdeki senede mi aynı devam 😂
- 1 yıl
Babam verene kadar böyle maalesef 😅
- 1 yıl
İsteyen oldu vermedi mi 😄
- 1 yıl
Evet😄
- 1 yıl
Ama vermezse daha çok sene geçer 😁
- 1 yıl
Napayım😅kısmet artık
- 1 yıl
Orası öyle baban damat beğenmiyor sanırım 😂😁
- 1 yıl
Ooo hiç beğenmiyor hemde 😅😅benim beğendiğimi de beğenmiyor
- 1 yıl
Sıkıntı seni vermez gibi 😅😅
- 1 yıl
Bende öyle düşünüyorum da bakalım
- 1 yıl
Ben geleyim seni isteyeyim bakalım verecek mi 😅😅
- 1 yıl
Nerelisin 😅
- 1 yıl
Aydın🙂
- 1 yıl
Ooo uzak ha vermez 😅
- 1 yıl
Tüh olmadı sen nerelisin 😅
- 1 yıl
02-33
- 1 yıl
Hangisindesin sen
- 1 yıl
Mersin'de yaşıyorum
- 1 yıl
Evet uzakmış kesin uzağa vermez mi yani 😅
- 1 yıl
Vermez 😅
- 1 yıl
Ben geleyim isteyeyim vermezse kaçarız 😁
- 1 yıl
Oldu 😅😅başka isteğin?
- 1 yıl
Başka bi isteğim yok 😅😂
- 1 yıl
Tamamdır istekler alındı 😅
- 1 yıl
Ne zaman geleyim 😁😉
- 1 yıl
Hiçbir zaman tabikide
- 1 yıl
Tabiki bende gelecek değilim muhabbetin iyi ondan söyledim
- 1 yıl
Bunu biliyorum zaten 😅son mesaj da gülmedim diye ciddiye aldın
- 1 yıl
Ne bileyim ciddi söyledin sandım 😅
- 1 yıl
Beni kandırmayı utanmıyormusun 😁
- 1 yıl
Hayır 😅😅
- 1 yıl
Bak işte bide söylüyor 😅
- 1 yıl
Benim kalbim neyse ağzımdan o çıkar
- 1 yıl
Yalan söylemektense böyle olman dana güzel işte 🤗
- 1 yıl
Tabikide..
Soran1 yılSohbetinize özelden devam ederseniz sevinirim. Her dakika banada bildirim geliyor ve yeni yorum yazan kişileri görmekte zorlanıyorum.
- 1 yıl
Özür dileriz. Kusura bakma lütfen 🙏🌹
Soran1 yıl🌸🌸🙏🏻
- 1 yıl
Kusura bakmayın 🙏☺️
site bekar insan kaynıyormuş 😲
11 Yorumla
Soran1 yılSorma
1 yılHayır evlenmedim. Evlenmeyide düşünmüyorum. evlilik şu an şu toplumda en berbat şey. En büyük mutsuzluk
10 Yorumla
1 yıl21 evlendim 5 sene oldu geri boşadığım
14 Yorumla
Soran1 yılErken evlenenler genellikle boşanıyor gibi
- 1 yıl
Yom benimki erken evlilikten değil yanlış kişiyle evlilikten işte ailem bulmadı ben burnumun dikine gittim buldum
Soran1 yılAilenin dedikleri önemli genellikle ailenin onaylamadığı kişilerle olmuyor maalesef bu durum asla sekmez.
- 1 yıl
Evet öyleymiş kötü bir şekilde tecrübe ettim bunu
- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılİyi de ben 31 yaşında evlendim 33,5 yaşında bosandim yas 39 bekarım ne diyecem şıklarda?
02 Yorumla
Soran1 yılBekar deyin sisteme mesaj attım sırf bu yüzden soru aralığını 40 yapsınlar diye :)
- 1 yıl
Peki Küçük Hanım öyle yaptım 😁
Gizli Üye(25-29)1 yılİyi ki anlamışlar daha baskı yapmazlar umarım
33 Yorumla
Soran1 yılYok yok yapmazlar
Cevap sahibi1 yılPeki sende durumlar nasıl
Soran1 yılBana baskı yapan yok ama tüm arkadaşların evlendiğini görünce ister istemez heves ediyorum
Bekarım hayatınızı yaşayıp öyle evlenin sonra gözünüz arkada kalırsa sıkıntı
10 YorumlaAklı başında kendini biilen bir kız bulamadığım için
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılDul secenegini göremedim ben 🤣
12 Yorumla
Soran1 yılOnlar da bekar sansın kendini
- 1 yıl
Tamam olar 😂
Burdaki bazı karşı cins teki bazıları evli olsalar bile bekar dicek eminim
15 Yorumla- 1 yıl
@kadergkn evliyim ablam
- 1 yıl
@kadergkn öyle diyince ne geçiyormuş ellerine
- 1 yıl
@kadergkn gizlim saklım olmaz benimde aksine burada olduğumu falan bilir aksine
1 yılBekar ve kafası karışık 😅
40 Yorumla
1 yılBekârım evlenmeye niyetim yok.
40 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ben bekarım ve böyle daha iyi diyorum 😄
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBekarlık sultanlık 😊
21 Yorumla
Soran1 yılÖyle tabikide
Gizli Üye(36-45)1 yıl32'de evlendim
25 Yorumla
Soran1 yılTam kritik bir yaşta evlenmissiniz mutluluklar 🌸
Cevap sahibi1 yılSağolun bir tane çocukta var. Etrafımda 35'inde evlenip iki evladı olanlar var
Soran1 yılZaten artık evlilik o yaşlara kadar geriledi inanın yani geç bir yaş olarak algılanmıyor
Cevap sahibi1 yılHâlâ toplumsal baskı var. Eski nesiller beynini kullanamadığı için evlen baskısı yapıyor.
Soran1 yılNeyse ki çevremde arkadaşlarım dışında yok bu kesimden kimseler zaten ablam 31 yaşında bekar o yüzden ondan bana sıra gelmiyor
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bekarım mis gibi
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılbekar konustugum bıle yok ya sen?
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yılyanıtla ama
Soran1 yılBekarım bende
Cevap sahibi1 yılpekı senle uzunca konusalımmı?
Soran1 yılHayır.
Cevap sahibi1 yılkırma ıkı kanka dost gıbı :(
Bir yıl evli kaldım boşanıyorum
34 Yorumla
Soran1 yılÇok kısa bir süre olmus neden anlaşamadınız
Soran1 yılHayırlısı olsun hakkınızda
Evli 22 de evlendim
34 Yorumla
Soran1 yılNe güzel
- 1 yıl
sen kaç yaşındasın bekar mısın soran
Soran1 yıl@Kagan_24altnsk 26 yaşındayım bekarım
- 1 yıl
yazsana bana
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bepbekarım sıfır kilometre 😄
10 Yorumla
1 yıltemmuzda 26, olacağım yeni nişanlıyım.
11 Yorumla- 1 yıl
virgül hatası olmuş
Bekarım evlenmek istiyorum ama evlenemiyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılöyleyim maalesef
10 Yorumla
1 yılNe yapalım kader kısmet böyle şeyler
10 Yorumla
1 yılBekar kalmak daha sıkıntısız hissettiriyor.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 348 cevap paylaştı.
1 yılevlendim bosandim sonra
10 Yorumla bekarlık iyi bea
10 Yorumla
1 yılbekar ve evlenmeyi dusunmuyorum
10 Yorumla
1 yılNasip değil evlilik
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı. 35 olduk nasibi bekliyorum 😀
10 Yorumla
1 yılNasip olmayınca olmuyor bu arada yasim30
10 Yorumla- Devamını Gör (114)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer