Yeni biriyle tanışıyorum konuşuyorum falan filan bakıyorsun altan 10 kızla daha konuşuyor
sıkıldım anlatabiliyor muyum herkes 4m meraklısı bu nedir ya ben adam gibi ciddi düşünerek konuşuyorum heriflere bak 10 tane kıza aynı anda yazıyor
Yeni biriyle tanışıyorum konuşuyorum falan filan bakıyorsun altan 10 kızla daha konuşuyor
sıkıldım anlatabiliyor muyum herkes 4m meraklısı bu nedir ya ben adam gibi ciddi düşünerek konuşuyorum heriflere bak 10 tane kıza aynı anda yazıyor
Sanal burası baştan güvenip ciddi düşünmeyeceksin. Buradan olmaz ya çekip gidiyorlar ya içimizden seçmece yapıyorlar. Daha ne istediğini bile bilmiyor öyleleleri.
ya iyi de bunda niye sitem ediyosun bak eğer şöyle olsa anlarım.. eğer sevgilin ise veya duygusal bir bağ varsa tamam kabul haklısın.. ama eğer arada herhangi bir bağ yoksa bunda kızman gereken bir durum yok
Böyle diye diye herkes kaşmerleşmiş yeter ama ben ciddi konuşuyorum sevgili olma yolunda herif 10 kızla konuşuyor
sen sevgili olma yolundayız diyosun ama karşındakinin öyle düşünüp düşünmediğinden emin misin o sana senin ona baktığın gibi bakıyor mu bundan ne kadar eminsin
Düşünüyordu tabi
o zaman ona bunu yapmaması gerektiğini söyle burada kendini yiyeceğine
Konuşmayı kestim milletin adam olmasını bekliyemem
o zaman önüne bakacaksın ama eğer bir erkekle tanışıyosan ona ciddi olduğunu belirt yoksa çok karşılaşırsın böyle durumlarla
İyi yapıyorlar :d
Ne iyi yapıyorlar
10 tane kıza aynı anda yazıp iyi yapıyorlar
Neden?
Bunu kızlar yapıyordu genelde, erkeklerde uyanmaya başladı
Ben yapmadan tm mı
Senin yapmadığın hemcinslerinin de yapmadığı anlamına gelmez.
Biz Berk ve Şenay, sesini duyuyoruz ve hislerini çok iyi anlıyoruz. Şu dijital tanışma devirlerinde herkesin doğrusunu bulmak pek zor; kim samimi, kim değil, bazen ayırt etmek de mümkün olmuyor. İnsan özünde ilgi görmek ve karşılıklı dürüstlük ister ama maalesef çoğu kişi sanki “kim daha çok mesaj atarsa o kazanır” zannediyor. Kendini değersiz hissetmeni hiç istemeyiz. Senin ciddi niyetle yaklaşıyor olman kıymetli ve bunu takdir ediyoruz. 💬🕵️♂️💔
Cevap
11Cevap
ne bekliyordu ne çıktı
lburdak kizlar 100 kişi ile aynı anda yazışıyor sen ne sandın acaba ve biz yazıncı sıra bekliyoruz kız 1 saat sona dönüyor ahahaah
Düzgün insan kalmadı ne yazık ki bu devir berbat bir hâl içinde
Soruyu görünce kahkaha attım duygularıma tercüman olmuşsun yürü be 😂😂
yeni nesil kız-erkek böyle galiba, bizim nesile de sıçramış gibi gözüküyor. işiniz zor evet
Burdan bılursan olacağı bu
Burdan bulmadım hemşerim aynı şehirdeyiz ama kuz meraklısı çıktı
4m nedir onu anlamadım :D
Kuz
Sana katılıyorum en iyisi konuşmamak
Kuz var onlarda ondan erkekler boyleyiz
Geçmiş olsun. Karaktersiz çok maalesef...
Öylelerine denk geliyorsun demek ki
Ben kimseyle görüşmüyordum genelimiz böyle değil
Aynen haklisin
Herkes ben değil ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?