Din baskısı çok kötü değil mi? Herkes istediği şekilde yaşamalı öyle değil mi?

Ben Müslüman değilim mesela dinlere değil bilime inanıyorum hiçbir dine inanmıyorum din fakirleri sömürme aracıdır bana göre haksız mıyım?
Din baskısı çok kötü değil mi? Herkes istediği şekilde yaşamalı öyle değil mi?
Cevapla