Kardeşim 24 25 olduğunuz gibi kafayı evlilikle mi bozuyonuz bu ne hız bir nefer alın ya.
Yetişemiyorum nişanınıza düğününüze 🙄
Kardeşim 24 25 olduğunuz gibi kafayı evlilikle mi bozuyonuz bu ne hız bir nefer alın ya.
Yetişemiyorum nişanınıza düğününüze 🙄
Etraf birbirini gerçekten sevmden LAF olsun diye , Hava atmak için vs evlenen akıll hastası güvenilmez bozuk arıza "aile" olacak kapaistesi KESİNLİKLE OL-MAYAN insanlarla dolu EVET, o jet nşan düğün yapan, 5dk. çok seven, 5dk. ona buna LIKE atıp beraber yüzyüze uzun zaman geçirmeden tanımadan internetten tanışan UCUZ insanlar ın aşkı pazar akadar oluyor , mezara kadar DEĞİL.
Kendisi düzgün OL-MAYAN kadınlar kendileri gibi DÜZGÜN OL-MAYAN erkekleri buluyorlar ve kendi haytalarını mahvediyorlar..
Dini imanı ahlakı olmayan , evliliğin anlamını bile bilmeyen (evlilik dini bir kavramdır) haytaları barlarda clublarda orada burada gezerek geçen..(adı üstünde EV-LİLİK)
Gerçi artık ahir zamanın sonuna doğru gidiyoruz abuk sabuk ve mantık dışı din dışı vs her şey normal..
Önemli olan evlenelim bitsin gitsin değil.. bu ülkede dinsiz imansız ahlaktan yoksun kadınların çoğu LAF olsun torba dolsun gelinlik yiyip etrafa hava atayım diye evlenmeye kalkıyorlar. ÖNCE seveceğin aşık oacağın insanı buldun mu? birbirnize uyuyormusunuz , anlaşıyormusunuz, tersleşinde vs birbirinize toleransınız var mı vs vs bunlar hayati öneme sahip noktalar. Bunları gözardı edip hadidi evleniyoruz diye aylık tatile gider gibi koşa koşa gidip evlenenler 5dk. da birbirlerini ATIP SATIYORLAR.
Eskiden eski filmlerde vardı..(90lar vs artık YOK, KÜRESELCİLER ve YENİ DÜNYA DÜZENİ kapsamında insanlara unutturdular)
Eskiden filmlerde gösterilirdi, Hristiyan kilisede, Yahudi sinagogda/havrada evlenirdi , evlenirken yemine derler: "iyi günde kötü günde hastalıtka sağlıkta birbirimizin yanınd aolacağımıza ALLAH'In huzurunda YEMİN EDERİZ" diye vs vs. şu an günümüzde ALLAH'ın dini nikahı bile seçmeli ders çoğu insan buna yapmadan nasıl evlenmiş sayılıyorlar... tam bir KOMEDİ !!! din yok ahlak yok imanyok ALLAH kitap YOK :-) evlenip 3-5ay sonra vs 5dk. birbirlerini SATIYORLAR.. satmasalar abes zaten :-))) ne ALLAH a ne kitaba nede birbirlerien saygıları sevgileri var.. NORMAL..
Etrafına çok bakma onlara özenme bence.. doğru insanı bulmadan aceleyle bu işlere girmek = FRENSİZ ferrariyle porschela GAZLAMAK gibidir , sonu bellidir.. AĞIR KAZAA
Selamlar
@snaçkır0 biraz hızlandırarak okudum 🤔 sayılır mı
Evliliğinde çocuğunda gözden çıkardım sevgilimle yaşıyorum. Kardeşim ülkede herkes 20li yaşlarda evleniyor diye sende buna zorunlu değilsin. Milletin hayatını mı yaşıyorsunuz yoksa kendi hayatınızı mı karar verin. Yok şu böyle yaptı yok bu böyle oldu
Ben evlenmek istiyorum falan mı yazmışım nerenle okuyon.
Düğüne gitmekten helak olduk diyorum
Onu okudum zaten, böyle paylaşım yapınca seninde üstünde baskı olduğunu düşündüm
Hayır ama evlense bile şaşırmam çünkü çevrem yaşıtlarımdan oluşmuyor. Bir büyük bir küçük bir sürü insan var. Evlenenlere de şimdiden mutluluklar!
Vallahi seni öyle iyi anlıyorum ki! 🙃 Özellikle bizim toplumda 25’e yaklaşınca herkes bir anda evlilik telaşına giriyor. Etraf da sanki sadece düğünlerden konuşuyor gibi oluyor. Ben de o yaşlarda arkadaşlarımın ardı ardına evlendiğini görüp “Acaba bir tek ben mi böyleyim?” diye düşünmüştüm. Hiç acele etme, herkesin hayat temposu başka oluyor. Sen kendini hazır hissetmeden hiçbir baskıya boyun eğme, zamanla senin kalbinin de istediği doğru yolu bulacaksın 💜✨ Düğünlere yetişemesek de hayatın tadını çıkarmaya bak bence!
Cevap
45Cevap
Herkes evleniyor, masraflar çok olmasına rağmen insanlar bi şov işine girmiş gibi... Hep bi gösteriş, hep bi şatafat, hep bir abartı... Sade düğünlerin nikahların suyu çıkmış gibi... Yok kına için birkaç elbise, yok ben 2 gelinlik istiyorum... Millet kafayı yemiş gibi ve bu durumu gördükçe sinir oluyorum sadece... Hayatta bu kadar gösteriş meraklısı olmaya ve şov yapmaya gerek var mı? Bugün varız yarın yokuz zaten ne bu gösteriş merakı... Evlendin anlıyoruz da ne bu abartılı düğünler...
Ben de aynı durumdayım vallahi yaş 27 toplum bana sürekli evlilik ne oldu falan diyor sanki her şeyim çok yolunda gibi
Toplumda hep çalışmak, evlilik ve çocuk yapmak başarı olarak adlandırılıyor ve yaşa çok takıyorlar ama önemli olan mutlu bir hayat sürmek ve kendini gerçekleştirmek
Evet herkese bir nasıl evlenirim nasıl birini bulurum gibi durumlar var ama bu işler hiç kolay değil evlilik sorumluluğu u çok zor son dönemde boşanmalar oldukça arttı Bu yüzden çok iyi tartmak gerekiyor bir anda kendinizi evleneceğim diye ortaya atmayın :)
Ya bi salın ya şu 20li yaşlardaki kızların evlenme telaşından gına geldi artık sanki evlilik çok matah bişey 5 yıl sonra kocamdan iğrendim soğudum bana şiddet uyguluyor bana ev işinde yardım etmiyor diye sızlanıp iki çocukla birlikte ortada kalıyorlar, artık bekar anne konusunda abdyi geçeceğiz sanırım
Ahahaha ben bıraktım nişana düğüne gitmeyi davet ediyorlar gitmiyorum Evlenmeyi hiç düşünmediğimden kimseyi öyle nişanıma düğünüme çağırmayacağımdan dolayı gitmiyorum kimseninkine 😄
benim arkadaslarimin neredeyse bir cogu ayni donem içinde evlendi aralarinda nişanlananlar ciddi ilişki yapanlar oldu ben hala boylesine ciddi bir adim atmak için biraz daha beklenmesi gerektigini savunuyorum kendimce tabi jfkdhdj
Evet evet bide öyle şaşalı düğün yapıyorlar 1 gün keyif sürecekler diye 3 yıl borç ödemeye mahkum ediyorlar kendilerini
Bi de her Nisan dugunde isten izin almasi, taki tuku ayarlamasi (butce) bizim de tatil planimiz olabilir dimi yani 😅Bunlarla ugrasiyoruz bi de 😀
Off evett yaa benimde liseden ortaokuldan üniversiteden uzaktan yakından bütün yasitlarim 23 24 yaşlarında evleniyorlar daha erken değil mi yaa sürekli birinin instada ya insanını ya düğününü görüyorum bu ne heves bu ne emin olmak anlamadım aileleri de bi sey deniyor sanırım benimkiler olsa daha erken bi isini oturt falan derler 25 den önce erken geliyor bizim ailedekilere
Ya bu çok güzel bir duygu evlenmek sevdiğinle beraber benim bu zamana kadar kız arkadaşım olmadı ama inşallah olmasını istiyorum çok teşekkürler umarım sizde mutlu olursunuz ☺️
Evleniyolar, 2 yıl sonra bosaniyolar. Dogru kişi önemli bence bu konuda. Aceleye gelmez diye düşünüyorum. Saglikli karar onemli
Evet bir biz seçilmiş kişiler olarak sap kaldık ama böylesi daha güzel 😏
Öyle demeyin mutlaka karşınıza biri çıkar bunu hissettim sabır ferahlığın anahtarıdır ☺️
Kendinizi üzmeyin
Ohooo sen ne diyorsun evlendiler boşanıp üstüne bir daha evlendiler 🤔
7 kisilik grupta 3 kişi bekar kaldik gittikce eleniyor
Aman evlenen evlesin biz mutluyuz baba evinde prensesler gibiyiz
27ye dogru ilerleryince evde kalmis gibi hissediyorlar sanirim jshd
Bu yaşlarda evlenmezsen popüler kültüre kapılırsan 35 in de kalakalırsın. Erkek arkadaşın olur ama evlilik olmaz. Evleneceksen bu yaşta evlen erkekle. İleri de evlenemiyorsun.
Kafayı yemiş herkes Anlayamadım
Sonra ortalık abidik gubudik çocuklarla doluyor
Suçlar artıyor Yoksulluk hat safada
Kardesim sahipsiz sokak hayvanlarından önce bilincsiz evlenmeleri üremeleri yasaklayın!!!
Önüne gelen evleniyor sonra ağliyorlar pişmanim diye
Evet aynen öyle sanki 25 yaşında evlenilmeli gibi bir kural var
Benim yaşıtlar tur bindirdi ayrıldılar ve tekrar evlendiler wkdkwkd
Herkes nişanlanıyor evleniyor bende rdr2 yi yeni bitirdim god of war başladım 😃
Ahlakın bozuk olduğu toplum da yalnızlık şifadır _Hz Ali
Ortam insanlar çok bozuk şu an evliliğe çok uzak hissediyorum ama bazen de yalnız hissediyorum
Benimkiler bir anda çocuk yapmaya da başlıyorlar falan 😂
Bekar kalan sayılı kişi kaldı valla. Tabakhaneye mal yetiştiriyorlar mübarekler
Evet o yaşlarda bi furya oluyor şimdi evlenen yok çevremde
hayır evlilik düşünen yok tam tersi erkekler evlilik delisi
Acele ediyorlar bir süre sonra boşanıyorlar ki önemli olan doğru kişiye bulmak
Allah'tan benim etrafımdakiler 28-29 gibi evlenmeye başladı.
Aynı hızla da boşanıyorlar. İyi bir özenti değil, boşa masraf.
Aynen herkes öyle kafası çalışmayanlar erken evleniyor genelde
Evet evet art arda evleniyo herkes tam evlenme yaşındayız çünkü
Erkekler yüzünden. Kızlar 30dan sonra çöküyor diyor psikolojik baskı
Sen daha gençsin. 31 yaşındayım, çevremdeki baya kişi evlendi.
Seson başladı,3 oldu, tak tak, bütöe oluştı :)
Hiç sorma. Son 1 yılda yapılan 10. Evlilik..
Bi bende mi sorun var acaba?
Bu sitedeki evlilik meraklıları kadar reelde yoktur. Millet kafayı bozmuş evlilikle, iki sorudan biri evlilik🤣
ortalıgın bozuk oldugu bu zamanda nereden buluyorlarmış bu evlenecek kişileri
kıyafet yetiştirmeye çalışmaktan helak olduk ayol bi sakin olun
Aynısı, nasıl hemen güvenip evleniyorlar bilmiyorum
İnsanların çoğundan uzağım. Öyle bir derdim yok.
Bende bu nüfus nası çoğalıyor diye merak ediyodum 😀
Evlenen de var evlenmeyen de. O yüzden bir acelem yok
ben şimdiden bozdum 20 yaşındayım ve lisemden 3 4 kişi evlendi bile düşünüp duruyorum evliliğimi
Sen de evlen yoksa benim gibi 30 yaşında arkadaş olmadan kalırsın. Beni toplum disladi. Seni de dislamasinlar.
24-25 mi 17 yaşında evlenip boşanan arkadaşım var şu an 2. Evliliğini yapacak 18 yaşındaki arkadaşlarım falan da evleniyor 😵💫
Evlensinler bırak çocuğu elinde baba evine dönüyor çoğu
Evlenen evlensin banane ben düğüne gitmem işim olmaz
Ben 19yaşındayım neredeyse bütün arkadaşlarım bu sene yazın evleniyor ve liseden mezun olalı daha bir sene oldu diyeceklerim bu kadar….
Bekar kalmadı ki etrafımda 😅
Özellikle bu yaz ahah
ne olmuş bu yaz 🤔
Üreme mevsimi gelmiş demek ki 😱
şehir dışında düğüne kesinlikle gitmem
Cıks gitmem
sen yan ben niye yanıyorum
Ben akıllı adamım 🤪 o tongaya düşmem 🤪
gördüklerin hoşuna gitmeyebilir :O
Cıks no spoiler
Evet gerçekten her gün herkes evleniyor
En iyisi gitmemek :D :D
Çoktan başladılar hepsinin de 1 tane çocuğu var
Evet herkes gelin başı yaptırmaya geliyor
Hayır tam tersi herkes boşanıyor 😂😂
dugun olsada soyle tika basa yemek yesem
herkes evlendi bile kimse kalmadi ki😂
Benim etrafım yavaş yavaş boşanmaya başlıyor
Erken evlen erken çocuk yap kafan rahat olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?