Bu ara pik yaptı resmen 😂 kendimi de sıkıştırdım araya 😅


Benim hiç yok yaa senelerdir gitmedim düğüne. Evlilik yolunda olan tek bi arkadaşım var o da seneye yaza anca evlenir o zamana kadar da gitmem heralde
Pek sevmem aslında düğün çok nadir gitmişimdir mecbur kalıp. Ama şu an bi süslenip püslenip gövde gösterisi yapasım var xkxkkx
Djdjxjd evet. Bahsettiğim arkadaşın düğününü iple çekiyorum. orada çatlatmak istediğim insanlar var ckxkxk
Fkdjxjjx o kadarına gerek yok da hem abartmadan hem güzel olacak sekilde makyaj ve kıyafetle zaten çatlatmak istediğim kişilerden öne cıkarım. Cünkü biraz varoş tipler. Gerçekten gelinin kız kardeşi gibi gelebilirler ckxkxl
Evet. Kendimi övdüğümden değil de ortamı biliyorum gelecek kişilerin potansiyelini ckckck
Evet inşallah hemen evlenirler ckxkkckxklx
Cevap
2Cevap
Yaz sezonu malum evlenen evlenene
Hayır doğuruyorlar daha çok
ahaha 2. evre seninkiler o zaman :D
Hayır 😀😂 bekarlık iyidir
Kadına Ilgim yok erkeklere ilgi duyuyorum ama bence bu dönemde evlenilmez hem ekonomik hem de dırdır çekilmez ya
2 sene sonra boşanırlar
İsmin hakan mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?