Görücü usulü evlenmek mi Bekar kalmak mı? Bekar kalmak kötü mü?

Ben bunları düşünecek insan mıyım ya
Ben bunları düşünecek insan mıyım ya

Bu ilişki işlerini nasıl yapıyorsunuz kitabı varsa söyleyin. Konuşma konusunda benim kadar özürlüsü yok, kendimi yks hazırlanıyor gibi hissediyorum görücüleri değerlendirmek mantılı olabilir mi yoksa elimizde mi patlar. Evlenirsek adamı çıldırtmayalım çok korkuyorum ya evlilik konusunda ben evlenmicem sanırım.

annem üstüme geliyor lütfen üzerime gelme ben sana göre değilim anne , bana ne Zeynep ablanın kızından
annem üstüme geliyor lütfen üzerime gelme ben sana göre değilim anne , bana ne Zeynep ablanın kızından

Bekar profesyonellerden tavsiye istiyorum huzur evi önerisi istiyorum şimdiden.

Görücü usulü evlenmek mi Bekar kalmak mı? Bekar kalmak kötü mü?
Cevapla