YALNIZ YAŞAMA ISTEĞI, EVLENMEYI DÜŞÜNMEMEK SIZCE NOR MAL MI?

Genelde hep böyle mi kalıcaksın , sende evlenirsin bu tarz cümleler söylenir bana , ama ben bu evlilik konularını pek sevmem, ben hayalim , bağlı bahçeli müstakil ıssız daha iyi olur, insanlarda. Uzak kafayı dinlemek iç huzur, ya da yapabilirsem ülke dışına gitmek çok uzaklara belki, ama evlenmez isem düşüncem bir çocuk okutmak, özellikle de kız çocukları okuldan mahrum biz erkekler yapımız gereği ağır işlerde çalışırız, bazı kadınlarda ağır işlerde çalışır, ya da kendi ayaklarının üstünde durabilenler var , ama bunun dışında kalmış, kimsesiz evli olanlar, mecburlukran evlilik yapmış olanlar, ya da evliliği birkyrtuluş olarak görüp asıl sıkıntıyla karşılayanlar, elinde mesleğin yoksa, kendi ayaklarının üstünde duramıyorsun koca dayağını çekmek zorunda kalırsın, kimisi çocukları için susar, kimisi yuvası bozulmasın barışırız diye umut eder, ama çoğunda sonuç hüsran UMARIM BU SÖYLEDIKLERIME SAMIMI VE IÇTEN CEVAPLAR ALIRIM SAYGI ÇERÇEVESİNDE HER TÜRLÜ ELEŞTIRIYE AÇIĞIM...
YALNIZ YAŞAMA ISTEĞI, EVLENMEYI DÜŞÜNMEMEK SIZCE NOR MAL MI?
Cevapla