Neden evlenmek istiyorsunuz veya istemiyorsunuz?

Bekarlık üstüme yapısmıs sanki arkadaslar yav. Oynadıgım oyunda evlenme görevi var oyunda bile evlenemiyorum... bekarlığı götürüye almısım. Yılın yarısına geldik bu sene evlenecegimi falan düsünmüstüm henüz 1 erkekle bile muhattap olmadım

Güncellemeler
1 yıl
Sizce beni alan yasadı mı arkadaslar
Neden evlenmek istiyorsunuz veya istemiyorsunuz?
Cevapla