Boşandıktan sonra aynı evde kalır miydiniz?

Çocuklarım küçük oldukları içim çıkar yol bulamadık yardım eden kimse de yok aynı evin içindeyiz ama boşanma davası açtık en azından cocuklar büyüyene kadar evde arkadaş gibi yaşayalım dedi kabul etmek zorunda kaldım ailem vs kimseye tabiki soylemicem bosandigimizi çünkü onlarda yedi beni elalem ne der çok küçükler henüz vs diye bizde böyle bir çözüm bulduk şimdilik size saçma gelebilir ama 6 ay ayrı yaşadık zaten ben çok bunaldım 3 küçük çocuk ile tek başıma oda çocuklara kıyipta dava açamadım bu şekilde bosanalim dedi eve döndü ve davayı açtı siz olsanız naparsiniz?
Boşandıktan sonra aynı evde kalır miydiniz?
Cevapla