Hiç çocukken evden kaçma anınız var mı, anlatmak ister misiniz?

Ben çocukluğumda 3 kere evden kaçmıştım bir tanesinde 9 yaşındayken anneannemlerdeydik mısır gevreği istedim diye annem çok sinirlenmişti bağırıp çağırmıştı sonra anneannemle dedem falan da çok bağırıp yürü git falan demişlerdi ben de üzülüp kaçmıştım bana ilk telefonum 7 yaşındayken alındı bu arada o zamanlar telefonum da vardı 4-5 saat sonra herkes beni arayıp duruyordu en son annem gelip götürmüştü beni bir -diğerinde de 13 yaşındayken anneme ilaçlarımı içiyorum deyip içmediğim için kavga etmiştik beni evden kovmuştu s1ktir git demişti Ben de o gün gece üç e kadar gelmemiştim en sonunda annem polis aramakla tehdit edince mecbur gelmiştim-diğeri de 14 yaşındayken olmuştu anneannem bize gelmişti odamdaki birkaç eşyamı çöpe attığı için anneannemle ve annemle kavga etmiştim arkadaşımda kalıp 3 gün eve gelmemiştim. Yanlışlıkla tüm hayat hikayemi anlatmış bulundum ama canım çok sıkıldı ne yapayım o günden sonra daha da evden kaçmadım benimkiler bu şekildeydi peki sizinkiler nasıldı?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Gunceeel
Hiç çocukken evden kaçma anınız var mı, anlatmak ister misiniz?
Cevapla