• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sorum erkeklere :) Babanızla baba-oğul ilişkiniz nasıl?

Illuralice
Illuralice Takip Et
Xper 6 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Çok merak ediyorum ayrıca :D Babanızla yasadıgınız unutulmaz bir anınızı anlatın :)
Sorum erkeklere :) Babanızla baba-oğul ilişkiniz nasıl?
Cevapla
İlişki Soruları Babalık Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • barraquda
    barraquda Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 58%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Oninla ilgili hatirladigim. uc sey vardi 25 yil boyunca..5 yasindaydim.. seni paralarım derdi. Arkadasinin ikiz ogullarina , dogum gunlerinde iki cift boks eldiveni almisti... cocuklar icin olanlarindan.. benim. dogum gunumdeyse , bir gofret getirmisti.. tek evladiydim onun ben.. cok da guzel bir cocuktum.. kocaman yemyesil gozlerim vardi halbuki.. cok dusundum , acaba cirkinim diye mi boyleydi.. begrnmiyordu ki sevmiyordu belki de.. istek disi da dogmamistim oysa, bilakis zor olmustu hamile kalinip dunyaya getitilmem.. sonra bir gun gitti ve donmedi.. hafta sonlari alacak dendi.. bir ay kadar aldi.. camda beklerdim gelmesini heyecanla.. sonra arayi acmaya basladi.. iki haftada bir.. uc.. bes... ve bir gun tamamen kesildi. . 25 sene sonra karsilastim.. sordum.. neden? Gurur yaptik annenle , arada sen kaynadin dedi.. gururunuza s... diyesim geldi , o yuzyilin piskin cevabindan sonra donakaldim.. peki dedim gorusuruz deyip dondum arkami gittim.. harika bir iliskimiz vardi anlayacağın :)) .. cidden unutulmaz bir anı.. hatirladikca guluyorum :))

    6
    2 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Üzüldüm adına kolay da olmamışsın zaten. Bence babanın ruhsal sorunları var bide böyle cevap vererek üste cıkmaya cabalamıs bahanesi kabahatinden büyük.

      Yorumla
    • barraquda
      barraquda
      +1 yıl

      Sorun yok.. bu sayede su anki benim :) gulebiliyorum yani buna :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • dostadam
    dostadam Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Aynı ortamda 10 dakika ciddi duramıyoz. O benim bütün yediğim naneleri bilir ben onunkini. Karşılıklı ateşkes imzaladık. Hertürlü konuda arkamdadır. Yarın baba ben evleniyom desem kimle diye sormaz hazırlıklara başlar. Okulu bırakacak oldum ben geliyom baba böyle böyle dedim tamam gel zaten hocaların * dedi. Baba sende bende iflah olmayız dedim olum bu bu zamana kadar bir baltaya sap olmaya çalışanlar şimdi taksitle geçim derdiyle uğraşıyo bir fark yok dalgaya devam dedi. Yani özetle hiçbişey umrunda değil yapılan herşey normal bende artık ağır takipçisiyim idolümdür gelecekteki ben kendisi. Hitabimda patron derim genelde :)

    0
    4 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Aynen en iyisini yapıyo baban. Bende hiçbişeyi umursamam. Umursa umursa nereye kadar yaniiii

      Yorumla
    • dostadam
      dostadam
      +1 yıl

      İki saat sonra dünyanın sonunun geleceği herkesin öleceğini bilsek oturur bir sigara yakar hayretle milletin telaşını izleriz onla. Çok şükür onunda benimde hiçbi kaybım olmadı. Bana en büyük hediyesi içinden sağ çıkamayacağımız için dünyayı ciddiye almamız gerektiğini yaşatarak öğretmesi

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Allah yokluğunu göstermesin :)

      Yorumla
    • dostadam
      dostadam
      +1 yıl

      Amin inşallah hepimize :)

      Yorumla
  • Kamil-e
    Kamil-e Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 80%
    +1 yıl

    arkadaşım vardı sevmezdi babasını çok tutucuymuş istemediği biriyle evlendirmek istemiş eleman daha üniversite de olmaz demiş para yollamayı kesmiş babası eleman falcılık yaparak okumaya çalışırdı biri babasına küfredince babamın taa... die o da küfrederdi tik gibi olmuştu soruyu görünce o geldi aklıma

    1
    3 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Onlarada baba denmez ki

      Yorumla
    • Kamil-e
      Kamil-e
      +1 yıl

      o da zaten bir küfrederken baba diodu... herif die bahsederdi "bizim herif"..

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Çok zor çok kötü ya

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

41

Cevap

  • BLight
    BLight Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ooo hayatım boyunca babamın üstüne dost arkadaş tanımam. Gün içinde evde olduğu zamanlar gülmekten altıma şeyettiğimi hatırlarım xD Kendisi 60 yaşındadır ama yemin ediyorum onun yaşındakiler bastonla geziyor ama babam vücutçu. Çalıştığı işin de etkisiyle çok sağlam bir yapıya sahip çok dinamin çok hareketli bir insan. Ayrıca ses tonu çok çok etkileyici. Konuştuğu zaman bir anda 20 kişi etrafını doldurur. Karizmatiktir de. Ben de hep onu örnek alırım. Çok şükür her şeyimi bilir ben de onun her şeyini bilirim çok sıkı iki dost gibiyiz sağolsun. Onu çok seviyorum.

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Naptı o kadar gülmekten altına şeyettin anlatt :D Allah yoklugunu göstermesin :)

      Yorumla
  • __Vintage__
    __Vintage__ Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    (Carrefour'da dolanırken)

    + Baba
    - Ha?
    + Annem aradı, Calgonit mi ne ondan alın dedi.
    - Tamam, nerde onun reyonu?
    + Ya boşver alırız sonra.
    - ''Hee, boşverelim de anan o makinenin kireç tutmuş rezistansını bir yerimize soksun di mi.
    + Muhahaa
    - Nıhahaha

    2
    2 Yorumla
    • Khepare
      Khepare
      +1 yıl

      Ne babaymış ama :)

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Adam iyi demiş güzel demiş :D

      Yorumla
  • Herrfatih
    Herrfatih Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 72%
    +1 yıl

    Güzeldir aramız, güreşiriz arada. Geçen güreşelim dedim, arkadaşımda vardı. Normal güreşiyoruz böyle, ben bunu aldım omzuma vurdum koltuğun üstüne, arkadaşım kamerayı açtı. Babam kamerayı görünce bir gaza geldi. Zıplayıp döner tekmeyi vurdu, omuzuma vuracam diye yüzüme geldi. Sonrası bulanık, videoyu izledikçe gülerim

    0
    4 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      hahahahahahahaha süper :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      o videoyu bize atta bizde izleyelim :D

      Yorumla
    • Herrfatih
      Herrfatih
      +1 yıl

      Arkadaşımda, bir ara atarım.

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Bekleriz :d

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Harika.. Babam bir tanedir her türlü hergeleliğime rağmen arkamda olduğunu bilmenin verdiği o tuhaf güven duygusu anlatılamaz...

    Babam odamda sakladığım puro mu bulmuş bu ne derken ki yüz ifadesini ve diyişini unutamıyorum ve hiç beklemediğim bir şekilde "saklaya saklaya yatağın altınımı buldun" demesi... :D Gerçi onu annem bulmuş da olabilir babam aramaz çünkü de bilmiyorum tam :D

    1
    3 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      En iyisi işte :)) İyi kızmamıss :D Tırstın mı baban puronu buldugunda :D

      Yorumla
    • KetçaplıBrokoli
      KetçaplıBrokoli
      +1 yıl

      ooo hemde nasıl tırstım çünkü lise 4üm birde sınav var bir sürü şey var odamdan puro çıkıyor :))

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Baska var mı anıı :D

      Yorumla
  • sycamore
    sycamore Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    1 yaşındayken kaybettiğim için öyle bir şansım olmadı.

    3
    4 Yorumla
    • gallantt
      gallantt
      +1 yıl

      Başın sağolsun..

      Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Mekanı cennet olsun

      Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
  • MuhanmetAlexandr
    MuhanmetAlexandr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    halısahada maç yapıyorduk babam karsı takımdan ayağından topu aldım ve peşimden kşup bir tekme attı çakala bak babasından top alıyor dedi :D

    1
    4 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Cık cık cık hiç babadan top çalınır mı hayırsız evlat :D

      Yorumla
    • MuhanmetAlexandr
      MuhanmetAlexandr
      +1 yıl

      o nıc nıc nıc olacaktı yoksa:)

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      ben cık cık diyorum var mı :D

      Yorumla
    • MuhanmetAlexandr
      MuhanmetAlexandr
      +1 yıl

      cık cık cık olsun be yetterki sen kırılma SORAN sensin yani PATRON

      Yorumla
  • Emre_55
    Emre_55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Babam çok iyi biridir insanlara karşı hep iyi yaklaşır ama bunu ailesine pek gösteremez dışarda müşterileri ile amcam ile biladerleri ile gayet iyi geçinir ama evde bu böyle değildir hiç unutmam lise birde okuldan kaçtım diye kulağımdan tutarak okulun içersinde gezdirdi ve müdürün odasına götürdü herkesin içinde rezil oldum hicbirzaman beni dinlemedi hep kendi birliğini yaptı ve 20 yaşındayım hala bazen döver o yüzden babamı hiç sevmem ama başına birşey gelse ilk ben kosarim

    0
    0 Yorumla
  • GFLaz
    GFLaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Bazen iyi bazen kötü babadır evin direğidir diyoruz sineye çekiyoruz bazı şeyleri ama severim keratayı fırlamadır azıcık :))

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Babalar öylledir her mevsimi barındırırlar :D

      Yorumla
  • bkr-cocuk18
    bkr-cocuk18 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    iyi iyi bazen kolumu omzuma atıyorum bazen o arabayla gıderken dıyor bak o senın kalemın bak bu benım kalemım tarzında konusuyoruz :D gecen kız arkadasımla dısarı cıkıyordum sevgılım degıl normal kız arakads bol bol para verdı :D

    0
    2 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Ooo öp o babayı basının ustune koy :d

      Yorumla
    • bkr-cocuk18
      bkr-cocuk18
      +1 yıl

      bazen kızdırıyor bagırıyorum felanda

      Yorumla
  • junkybox
    junkybox Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Eskiden b. k gibiydi. sonra ben bir yasam kocundan destek aliyordum ve yasam koçu babamla ilgili bir kompoZİSyon yazmami istedi. yazdim ama PC sen silmeyi unutmusum. peder de okumuş o yaziyi. Adam tamamen değişti. simdi aramiz gayet iyi

    0
    2 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Hatalarını görmüş anlamış demekki ne guzel iste sevindim :)

      Yorumla
    • junkybox
      junkybox
      +1 yıl

      Evet kesinlikle hatalarinin farkina varmiş

      Yorumla
  • üyeismibulunamadı
    üyeismibulunamadı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    rol modelim olur. itina ile takip ederim kendisini, adamın hasıdır. Rabbim herkese öyle bir baba nasip etsin

    1
    2 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Komik bir anı yok mu gülsek ecük :D

      Yorumla
    • üyeismibulunamadı
      üyeismibulunamadı
      +1 yıl

      gülmek istiyosan sit-com izle güzelim

      Yorumla
  • 4llah-Diyen-Portakal
    4llah-Diyen-Portakal Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Babasıyla arası kötü olmayan erkek, babasını hiç tanımamış erkektir bence =(

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Bazıları baba sıfatına uymadıgından bide :)

      Yorumla
  • meftun41
    meftun41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Selamın aleyküm aleyküm selam bu kadar aslında severim ama fikirler cok farklı ee sürekli bağıran huysuz bir ihtiyar karşı gelemem saygısızlık edemem en iyisi kaçmak diye düşünüyorum

    0
    6 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Kac yasında

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      68 olacak

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Masallahh ozaman en iyisi ediyosun yani :)

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      O zamanla alakası yok 40 yaşında da olsa o benim babam saygı göstermek zorundayım ona sizde ailenize tabiki

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Yanlıs anladınız. Babanız oldukca yasını almış ve siz yeni nesil insansınız. Kuşak farkı var düşünce uyuşmazlıkları olur illaki. Oyuzden kacmanız hakkında en iyi dedim

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Hmm Özür dilerim o zaman ^_^

      Yorumla
  • __srdr__
    __srdr__ Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Arada papaz oluyoruz 3 gün önce oldum telefonda saydırdım anneme de babama da ama kıyamazlar bana bende onlara.

    0
    0 Yorumla
  • Emresarihan
    Emresarihan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Babam araba kullanma da acemiydi. Hep sağa sola çarpardı. Bir gün ben küçük bir kaza yaptım. Anneme babam arabayı vurmuş dedim. Babam fırçayı yedi..

    1
    4 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Hahaha :D Baban naptı pekiii D:

      Yorumla
    • Emresarihan
      Emresarihan
      +1 yıl

      Kesin yapmışımdır diye kabullendi adamcağız ne yapsın :)

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Hain evlatttt :D

      Yorumla
    • Emresarihan
      Emresarihan
      +1 yıl

      Çok pişmanım komiserim :)

      Yorumla
  • toprakokusu
    toprakokusu Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ayrı yaşadım, yıllarca ve hala da ayrıyım.. Pek içten samimiyetim fazla yok..!

    0
    8 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Dogrudur her baba iyi olcak diye bişey yok sen oglunla yasarsın artık baba-oğul iliskisi :)

      Yorumla
    • toprakokusu
      toprakokusu
      +1 yıl

      Çocuk sahibi olmak istemiyorum.

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • toprakokusu
      toprakokusu
      +1 yıl

      Çocuk olamadım ki, sevgi göremedim ki baba olayım..! :/

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      İşte sen bilirsin babasızlıgın nasıl oldugunu sen üzüldün ama cocugun olursa sen onu güldürdüğün her saniye senin tüm yaralarını iyileştirir :) Nasıl davranman gerektiği iyi bilirsin en azından babanın yaptıklarını yapmazsın

      Yorumla
    • toprakokusu
      toprakokusu
      +1 yıl

      Bu yaştan sonra nasıl birini sevebileceğim nasıl biri beni sevecekte hayatımı paylaşıp bir evlat dünyaya gelecek.. Çocuk 20 yaşa kadar yetiştirmek gerekir ki yaşım kaç olacak... Zor..

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Daha gencsin ne var ki :)

      Yorumla
    • toprakokusu
      toprakokusu
      +1 yıl

      Benim yaşıma gel, anne baba sevgisi olmasın hayatında erkek arkadaşın sevgilin olmasın o zaman böyle konuşmazdın..

      Yorumla
  • bensizinbabanızım
    bensizinbabanızım Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    babamla hiçbir ilişkim yok eskiden para isterdim sadece şimdi o da yok

    0
    4 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Gelmişsin 24 yaşına zaten kendi ihtiyacını kendin karşılayabilirsin :)

      Yorumla
    • bensizinbabanızım
      bensizinbabanızım
      +1 yıl

      18 yaşımdan beri karşılıyorum

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
    • bensizinbabanızım
      bensizinbabanızım
      +1 yıl

      işte bu

      Yorumla
  • Lyzerg
    Lyzerg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    birbirimizi severiz kavgada ederiz alışıla gelmedik şekilde karşılıklı oturup içer dertleşiriz iyi bir baba şanslıyım

    0
    2 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Şanslı evlatlardan birtanesisin o halde ;)

      Yorumla
    • Lyzerg
      Lyzerg
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • MustafaBL
    MustafaBL Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    bahçede baltayı unutmuştum git al dedi yok dedim yarın alırım sonra başım acıyodu ve hastanedeydik taş atmış arkamdan :DD

    0
    5 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Nasıl attıysa artık :D Ders almışsındır sende :D

      Yorumla
    • MustafaBL
      MustafaBL
      +1 yıl

      aynen sargıyla aldım gene aldım :D keşke daha önce alsaydım :/

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Baban sinirli tip heralde

      Yorumla
    • MustafaBL
      MustafaBL
      +1 yıl

      yok bee makara adam da nası yaptı onu anlamadım :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Adamın deli tarafına denk geldin demekki :D

      Yorumla
  • warox
    warox Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    hep bir mesafe vardı aramızda pek anlaşamayız halen öyle bir hikaye işte

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Kötüymüş

      Yorumla
  • GiftFromGod
    GiftFromGod Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 648 cevap paylaştı.

    Bir numaralı kankam beni hiç satmayacak en iyi dostum ama beraber takılmıyoruz

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Kankan ama beraber takılmıyosunuz hmmm :DDD

      Yorumla
  • meinschicksal
    meinschicksal Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    baba demeyeli uzun zaman oldu. kanka diyorum bazen baska lakaplarda var :D

    0
    3 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Bende baba laaa diye baslarım genelde cumleme :D ya da moruk :D

      Yorumla
    • meinschicksal
      meinschicksal
      +1 yıl

      baba laaa da benim lafim kendine baska bul bence :)

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Hıııı bananeeee *-*

      Yorumla
  • taşfırın35
    taşfırın35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    arkadaş gibi :) ama oyle fazlada samimi degil biraz. ciddi :)

    0
    3 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Babalıgını yine koruyo diyosun ge

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      he*

      Yorumla
    • taşfırın35
      taşfırın35
      +1 yıl

      bnce oyle olmali

      Yorumla
  • wincashter
    wincashter Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Arkadaş gibiyiz, küfürlü konuşmalardan tut kafa göz birbirimize bile giriyoruz

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Aradıgım baba-oğul ikilisi :D

      Yorumla
  • HuysuzDeve
    HuysuzDeve Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Olması gerektiği gibi. İyi ki var!..

    0
    2 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Cok guzelll :) Allah ayırmasın

      Yorumla
    • HuysuzDeve
      HuysuzDeve
      +1 yıl

      Amin..

      Yorumla
  • DivisionBell
    DivisionBell Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hiçbir zaman baba oğul ilişkisi olmadı.

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Üzüldüm :( Herkes sonucta dört dörtlük yaşayamıyo tabi ama birgün oğlun olursa onla yaşarsın :)

      Yorumla
  • MethioninAUG
    MethioninAUG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Seviyeli diyebilrim :)

    0
    11 Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      çoğunlukla limoni :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Arkadasca olmak istemezmiydin

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      isterdim ama bu yaşından sonra değiştiremem kendisini :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      naber kanka de :D Kaç yaşında ki

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      52-53
      Naber kanka mı? :D Koycak tokatı görücem ondan sonra :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Daha gencmişş :D hahaha bir denemekte faydaa var hiç denedinmi :D Sinirli otoriter mi baban ki korkuyosun :D

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      Evet genç daha :D Hiç denemedim normalde sakin biri, ama o laftan sonra vereceği tepkiyi bilmiyorum :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Yaa yarın bir dene buraya yaz ya da mesaj felan at merak ettim hahah :D

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      Sonumuz hayr olsun, ters teperse rhat bırakmam seni ona göre :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      hahahaha deniceksin yani D:

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      Deniycem girdin kafama :D

      Yorumla
  • InvictusManeo
    InvictusManeo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bir ara karakolluk olmuştuk. Sen hesap et.

    1
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Naptınız o kadar karakolluk olacak :D Kavgaya mı karıstın babacıgınlaa :))

      Yorumla
  • Diplomalı-Troll
    Diplomalı-Troll Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Anne baba can dir gerisi boş.

    0
    0 Yorumla
  • integralsoul
    integralsoul Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    İyidir, arkadaş gibiyiz.

    0
    0 Yorumla
  • Joker1908
    Joker1908 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Arkadas gibiyiz herseyi yaparız genelde

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      En guzeli

      Yorumla
  • EhliyetsizPilott
    EhliyetsizPilott Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Arabama dokunmasaydi iyidi aslinda :/

    0
    5 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Haha adamı cıldırttın demekki :) Arabana naptı :D

      Yorumla
    • EhliyetsizPilott
      EhliyetsizPilott
      +1 yıl

      Surekli o kullaniyor :(

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      hahaha :D arabanın anahtarlarını sakla :D

      Yorumla
    • EhliyetsizPilott
      EhliyetsizPilott
      +1 yıl

      Denedim olmuyor :D

      Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Vah vahhhhhh :D

      Yorumla
  • cnklc
    cnklc Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    7 yıl olucak görüşmüyoruz

    0
    0 Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    aramızda ilişki bile yok ya.

    0
    0 Yorumla
  • SıkıntıdanPatlamıs
    SıkıntıdanPatlamıs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    amerikan tarzıgibi değil tabi mesafeli

    0
    0 Yorumla
  • BoBmARleyss
    BoBmARleyss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Berbat...

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Dogrudur

      Yorumla
  • esmerrçocuk
    esmerrçocuk Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı.

    baba demiyorum.

    0
    1 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      Kendince haklı sebeplerin vardır tabi :)

      Yorumla
  • Odzillaa
    Odzillaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Normal

    0
    0 Yorumla
  • _DANTE_
    _DANTE_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    ölümüne kankayız :))

    0
    2 Yorumla
    • Illuralice
      Illuralice
      +1 yıl

      yok mu komik anı :D

      Yorumla
    • _DANTE_
      _DANTE_
      +1 yıl

      çok varda ayrıca anlatırım sana ben onları :D

      Yorumla
  • zamanyolcusuu
    zamanyolcusuu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Meraba Meraba -_-

    0
    0 Yorumla
  • PysKoTeRaPi
    PysKoTeRaPi Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Bana ogul gibi iste

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sorum erkeklere :) Babanızla baba-oğul ilişkiniz nasıl?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Babanız ile nasıl bir ilişkiniz var? Arkadaş gibi misiniz? Baba-kız, baba-oğul ilişkileriniz... 55 cevap verildi
Gençler babanızla aranız nasıl? 17 cevap verildi
Erkekler, Sizden nasıl baba olur? 14 cevap verildi
Babanızla aranızdaki ilişki nasıl? 11 cevap verildi
Erkekler, sizden nasıl baba olur? 14 cevap verildi
Babanızla ilişkiniz nasıl? 66 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨