Çok merak ediyorum ayrıca :D Babanızla yasadıgınız unutulmaz bir anınızı anlatın :)
Cevabın nedir?
Cevapla
Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. Oninla ilgili hatirladigim. uc sey vardi 25 yil boyunca..5 yasindaydim.. seni paralarım derdi. Arkadasinin ikiz ogullarina , dogum gunlerinde iki cift boks eldiveni almisti... cocuklar icin olanlarindan.. benim. dogum gunumdeyse , bir gofret getirmisti.. tek evladiydim onun ben.. cok da guzel bir cocuktum.. kocaman yemyesil gozlerim vardi halbuki.. cok dusundum , acaba cirkinim diye mi boyleydi.. begrnmiyordu ki sevmiyordu belki de.. istek disi da dogmamistim oysa, bilakis zor olmustu hamile kalinip dunyaya getitilmem.. sonra bir gun gitti ve donmedi.. hafta sonlari alacak dendi.. bir ay kadar aldi.. camda beklerdim gelmesini heyecanla.. sonra arayi acmaya basladi.. iki haftada bir.. uc.. bes... ve bir gun tamamen kesildi. . 25 sene sonra karsilastim.. sordum.. neden? Gurur yaptik annenle , arada sen kaynadin dedi.. gururunuza s... diyesim geldi , o yuzyilin piskin cevabindan sonra donakaldim.. peki dedim gorusuruz deyip dondum arkami gittim.. harika bir iliskimiz vardi anlayacağın :)) .. cidden unutulmaz bir anı.. hatirladikca guluyorum :))
62 Yorumla- +1 yıl
Üzüldüm adına kolay da olmamışsın zaten. Bence babanın ruhsal sorunları var bide böyle cevap vererek üste cıkmaya cabalamıs bahanesi kabahatinden büyük.
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Aynı ortamda 10 dakika ciddi duramıyoz. O benim bütün yediğim naneleri bilir ben onunkini. Karşılıklı ateşkes imzaladık. Hertürlü konuda arkamdadır. Yarın baba ben evleniyom desem kimle diye sormaz hazırlıklara başlar. Okulu bırakacak oldum ben geliyom baba böyle böyle dedim tamam gel zaten hocaların * dedi. Baba sende bende iflah olmayız dedim olum bu bu zamana kadar bir baltaya sap olmaya çalışanlar şimdi taksitle geçim derdiyle uğraşıyo bir fark yok dalgaya devam dedi. Yani özetle hiçbişey umrunda değil yapılan herşey normal bende artık ağır takipçisiyim idolümdür gelecekteki ben kendisi. Hitabimda patron derim genelde :)
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen en iyisini yapıyo baban. Bende hiçbişeyi umursamam. Umursa umursa nereye kadar yaniiii
- +1 yıl
İki saat sonra dünyanın sonunun geleceği herkesin öleceğini bilsek oturur bir sigara yakar hayretle milletin telaşını izleriz onla. Çok şükür onunda benimde hiçbi kaybım olmadı. Bana en büyük hediyesi içinden sağ çıkamayacağımız için dünyayı ciddiye almamız gerektiğini yaşatarak öğretmesi
- +1 yıl
Allah yokluğunu göstermesin :)
arkadaşım vardı sevmezdi babasını çok tutucuymuş istemediği biriyle evlendirmek istemiş eleman daha üniversite de olmaz demiş para yollamayı kesmiş babası eleman falcılık yaparak okumaya çalışırdı biri babasına küfredince babamın taa... die o da küfrederdi tik gibi olmuştu soruyu görünce o geldi aklıma
13 Yorumla- +1 yıl
Onlarada baba denmez ki
- +1 yıl
Çok zor çok kötü ya
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
41Cevap
Ooo hayatım boyunca babamın üstüne dost arkadaş tanımam. Gün içinde evde olduğu zamanlar gülmekten altıma şeyettiğimi hatırlarım xD Kendisi 60 yaşındadır ama yemin ediyorum onun yaşındakiler bastonla geziyor ama babam vücutçu. Çalıştığı işin de etkisiyle çok sağlam bir yapıya sahip çok dinamin çok hareketli bir insan. Ayrıca ses tonu çok çok etkileyici. Konuştuğu zaman bir anda 20 kişi etrafını doldurur. Karizmatiktir de. Ben de hep onu örnek alırım. Çok şükür her şeyimi bilir ben de onun her şeyini bilirim çok sıkı iki dost gibiyiz sağolsun. Onu çok seviyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Naptı o kadar gülmekten altına şeyettin anlatt :D Allah yoklugunu göstermesin :)
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıl(Carrefour'da dolanırken)
+ Baba
- Ha?
+ Annem aradı, Calgonit mi ne ondan alın dedi.
- Tamam, nerde onun reyonu?
+ Ya boşver alırız sonra.
- ''Hee, boşverelim de anan o makinenin kireç tutmuş rezistansını bir yerimize soksun di mi.
+ Muhahaa
- Nıhahaha22 Yorumla- +1 yıl
Adam iyi demiş güzel demiş :D
Güzeldir aramız, güreşiriz arada. Geçen güreşelim dedim, arkadaşımda vardı. Normal güreşiyoruz böyle, ben bunu aldım omzuma vurdum koltuğun üstüne, arkadaşım kamerayı açtı. Babam kamerayı görünce bir gaza geldi. Zıplayıp döner tekmeyi vurdu, omuzuma vuracam diye yüzüme geldi. Sonrası bulanık, videoyu izledikçe gülerim
04 Yorumla- +1 yıl
hahahahahahahaha süper :D
- +1 yıl
o videoyu bize atta bizde izleyelim :D
- +1 yıl
Bekleriz :d
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılHarika.. Babam bir tanedir her türlü hergeleliğime rağmen arkamda olduğunu bilmenin verdiği o tuhaf güven duygusu anlatılamaz...
Babam odamda sakladığım puro mu bulmuş bu ne derken ki yüz ifadesini ve diyişini unutamıyorum ve hiç beklemediğim bir şekilde "saklaya saklaya yatağın altınımı buldun" demesi... :D Gerçi onu annem bulmuş da olabilir babam aramaz çünkü de bilmiyorum tam :D13 Yorumla- +1 yıl
En iyisi işte :)) İyi kızmamıss :D Tırstın mı baban puronu buldugunda :D
- +1 yıl
ooo hemde nasıl tırstım çünkü lise 4üm birde sınav var bir sürü şey var odamdan puro çıkıyor :))
- +1 yıl
Baska var mı anıı :D
1 yaşındayken kaybettiğim için öyle bir şansım olmadı.
34 Yorumla- +1 yıl
Mekanı cennet olsun
+1 yılhalısahada maç yapıyorduk babam karsı takımdan ayağından topu aldım ve peşimden kşup bir tekme attı çakala bak babasından top alıyor dedi :D
14 Yorumla- +1 yıl
Cık cık cık hiç babadan top çalınır mı hayırsız evlat :D
- +1 yıl
o nıc nıc nıc olacaktı yoksa:)
- +1 yıl
ben cık cık diyorum var mı :D
- +1 yıl
cık cık cık olsun be yetterki sen kırılma SORAN sensin yani PATRON
Babam çok iyi biridir insanlara karşı hep iyi yaklaşır ama bunu ailesine pek gösteremez dışarda müşterileri ile amcam ile biladerleri ile gayet iyi geçinir ama evde bu böyle değildir hiç unutmam lise birde okuldan kaçtım diye kulağımdan tutarak okulun içersinde gezdirdi ve müdürün odasına götürdü herkesin içinde rezil oldum hicbirzaman beni dinlemedi hep kendi birliğini yaptı ve 20 yaşındayım hala bazen döver o yüzden babamı hiç sevmem ama başına birşey gelse ilk ben kosarim
00 YorumlaBazen iyi bazen kötü babadır evin direğidir diyoruz sineye çekiyoruz bazı şeyleri ama severim keratayı fırlamadır azıcık :))
01 Yorumla- +1 yıl
Babalar öylledir her mevsimi barındırırlar :D
+1 yıliyi iyi bazen kolumu omzuma atıyorum bazen o arabayla gıderken dıyor bak o senın kalemın bak bu benım kalemım tarzında konusuyoruz :D gecen kız arkadasımla dısarı cıkıyordum sevgılım degıl normal kız arakads bol bol para verdı :D
02 Yorumla- +1 yıl
Ooo öp o babayı basının ustune koy :d
- +1 yıl
bazen kızdırıyor bagırıyorum felanda
Eskiden b. k gibiydi. sonra ben bir yasam kocundan destek aliyordum ve yasam koçu babamla ilgili bir kompoZİSyon yazmami istedi. yazdim ama PC sen silmeyi unutmusum. peder de okumuş o yaziyi. Adam tamamen değişti. simdi aramiz gayet iyi
02 Yorumla- +1 yıl
Hatalarını görmüş anlamış demekki ne guzel iste sevindim :)
+1 yılrol modelim olur. itina ile takip ederim kendisini, adamın hasıdır. Rabbim herkese öyle bir baba nasip etsin
12 Yorumla- +1 yıl
Komik bir anı yok mu gülsek ecük :D
- +1 yıl
gülmek istiyosan sit-com izle güzelim
+1 yılBabasıyla arası kötü olmayan erkek, babasını hiç tanımamış erkektir bence =(
01 Yorumla- +1 yıl
Bazıları baba sıfatına uymadıgından bide :)
Selamın aleyküm aleyküm selam bu kadar aslında severim ama fikirler cok farklı ee sürekli bağıran huysuz bir ihtiyar karşı gelemem saygısızlık edemem en iyisi kaçmak diye düşünüyorum
06 Yorumla- +1 yıl
Kac yasında
- +1 yıl
Masallahh ozaman en iyisi ediyosun yani :)
- +1 yıl
Yanlıs anladınız. Babanız oldukca yasını almış ve siz yeni nesil insansınız. Kuşak farkı var düşünce uyuşmazlıkları olur illaki. Oyuzden kacmanız hakkında en iyi dedim
Arada papaz oluyoruz 3 gün önce oldum telefonda saydırdım anneme de babama da ama kıyamazlar bana bende onlara.
00 Yorumla
+1 yılBabam araba kullanma da acemiydi. Hep sağa sola çarpardı. Bir gün ben küçük bir kaza yaptım. Anneme babam arabayı vurmuş dedim. Babam fırçayı yedi..
14 Yorumla- +1 yıl
Hahaha :D Baban naptı pekiii D:
- +1 yıl
Kesin yapmışımdır diye kabullendi adamcağız ne yapsın :)
- +1 yıl
Hain evlatttt :D
- +1 yıl
Çok pişmanım komiserim :)
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAyrı yaşadım, yıllarca ve hala da ayrıyım.. Pek içten samimiyetim fazla yok..!
08 Yorumla- +1 yıl
Dogrudur her baba iyi olcak diye bişey yok sen oglunla yasarsın artık baba-oğul iliskisi :)
- +1 yıl
Çocuk sahibi olmak istemiyorum.
- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Çocuk olamadım ki, sevgi göremedim ki baba olayım..! :/
- +1 yıl
İşte sen bilirsin babasızlıgın nasıl oldugunu sen üzüldün ama cocugun olursa sen onu güldürdüğün her saniye senin tüm yaralarını iyileştirir :) Nasıl davranman gerektiği iyi bilirsin en azından babanın yaptıklarını yapmazsın
- +1 yıl
Bu yaştan sonra nasıl birini sevebileceğim nasıl biri beni sevecekte hayatımı paylaşıp bir evlat dünyaya gelecek.. Çocuk 20 yaşa kadar yetiştirmek gerekir ki yaşım kaç olacak... Zor..
- +1 yıl
Daha gencsin ne var ki :)
- +1 yıl
Benim yaşıma gel, anne baba sevgisi olmasın hayatında erkek arkadaşın sevgilin olmasın o zaman böyle konuşmazdın..
+1 yılbabamla hiçbir ilişkim yok eskiden para isterdim sadece şimdi o da yok
04 Yorumla- +1 yıl
Gelmişsin 24 yaşına zaten kendi ihtiyacını kendin karşılayabilirsin :)
- +1 yıl
18 yaşımdan beri karşılıyorum
- +1 yıl
Helal olsun
- +1 yıl
işte bu
birbirimizi severiz kavgada ederiz alışıla gelmedik şekilde karşılıklı oturup içer dertleşiriz iyi bir baba şanslıyım
02 Yorumla- +1 yıl
Şanslı evlatlardan birtanesisin o halde ;)
bahçede baltayı unutmuştum git al dedi yok dedim yarın alırım sonra başım acıyodu ve hastanedeydik taş atmış arkamdan :DD
05 Yorumla- +1 yıl
Nasıl attıysa artık :D Ders almışsındır sende :D
- +1 yıl
Baban sinirli tip heralde
- +1 yıl
Adamın deli tarafına denk geldin demekki :D
hep bir mesafe vardı aramızda pek anlaşamayız halen öyle bir hikaye işte
01 Yorumla- +1 yıl
Kötüymüş
- Aile & Toplum konusunda 648 cevap paylaştı.
+1 yılBir numaralı kankam beni hiç satmayacak en iyi dostum ama beraber takılmıyoruz
01 Yorumla- +1 yıl
Kankan ama beraber takılmıyosunuz hmmm :DDD
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılbaba demeyeli uzun zaman oldu. kanka diyorum bazen baska lakaplarda var :D
03 Yorumla- +1 yıl
Bende baba laaa diye baslarım genelde cumleme :D ya da moruk :D
- +1 yıl
baba laaa da benim lafim kendine baska bul bence :)
- +1 yıl
Hıııı bananeeee *-*
+1 yılarkadaş gibi :) ama oyle fazlada samimi degil biraz. ciddi :)
03 Yorumla- +1 yıl
Babalıgını yine koruyo diyosun ge
- +1 yıl
he*
- +1 yıl
bnce oyle olmali
+1 yılArkadaş gibiyiz, küfürlü konuşmalardan tut kafa göz birbirimize bile giriyoruz
01 Yorumla- +1 yıl
Aradıgım baba-oğul ikilisi :D
+1 yılOlması gerektiği gibi. İyi ki var!..
02 Yorumla- +1 yıl
Cok guzelll :) Allah ayırmasın
- +1 yıl
Amin..
+1 yılHiçbir zaman baba oğul ilişkisi olmadı.
01 Yorumla- +1 yıl
Üzüldüm :( Herkes sonucta dört dörtlük yaşayamıyo tabi ama birgün oğlun olursa onla yaşarsın :)
+1 yılSeviyeli diyebilrim :)
011 Yorumla- +1 yıl
çoğunlukla limoni :D
- +1 yıl
Arkadasca olmak istemezmiydin
- +1 yıl
isterdim ama bu yaşından sonra değiştiremem kendisini :D
- +1 yıl
naber kanka de :D Kaç yaşında ki
- +1 yıl
52-53
Naber kanka mı? :D Koycak tokatı görücem ondan sonra :D - +1 yıl
Daha gencmişş :D hahaha bir denemekte faydaa var hiç denedinmi :D Sinirli otoriter mi baban ki korkuyosun :D
- +1 yıl
Evet genç daha :D Hiç denemedim normalde sakin biri, ama o laftan sonra vereceği tepkiyi bilmiyorum :D
- +1 yıl
Yaa yarın bir dene buraya yaz ya da mesaj felan at merak ettim hahah :D
- +1 yıl
Sonumuz hayr olsun, ters teperse rhat bırakmam seni ona göre :D
- +1 yıl
hahahaha deniceksin yani D:
- +1 yıl
Deniycem girdin kafama :D
+1 yılBir ara karakolluk olmuştuk. Sen hesap et.
11 Yorumla- +1 yıl
Naptınız o kadar karakolluk olacak :D Kavgaya mı karıstın babacıgınlaa :))
+1 yılAnne baba can dir gerisi boş.
00 Yorumla
+1 yılİyidir, arkadaş gibiyiz.
00 YorumlaArkadas gibiyiz herseyi yaparız genelde
01 Yorumla- +1 yıl
En guzeli
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılArabama dokunmasaydi iyidi aslinda :/
05 Yorumla- +1 yıl
Haha adamı cıldırttın demekki :) Arabana naptı :D
- +1 yıl
Surekli o kullaniyor :(
- +1 yıl
hahaha :D arabanın anahtarlarını sakla :D
- +1 yıl
Denedim olmuyor :D
- +1 yıl
Vah vahhhhhh :D
Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. 7 yıl olucak görüşmüyoruz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. aramızda ilişki bile yok ya.
00 Yorumla
+1 yılamerikan tarzıgibi değil tabi mesafeli
00 Yorumla
+1 yılBerbat...
01 Yorumla- +1 yıl
Dogrudur
- Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılbaba demiyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Kendince haklı sebeplerin vardır tabi :)
Normal
00 Yorumlaölümüne kankayız :))
02 Yorumla- +1 yıl
yok mu komik anı :D
+1 yılMeraba Meraba -_-
00 Yorumla
+1 yılBana ogul gibi iste
00 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar