Kiralık olarak oturduğunuz ev ev sahibi elektirik tafurasini ödese nasıl olurdu?

burada bazı binalarda ev sahibi elektirik faturasının yarısını veya kılima faturasını öder bence güzel bir şey bazıları da su faturasını öder yani her yerde olsa güzel olabilir mi 😂😂😏

Güncellemeler
11 ay
Rica ederim
Kiralık olarak oturduğunuz ev ev sahibi elektirik tafurasini ödese nasıl olurdu?
Cevapla