İddia, hesap ödetmeden, para karşılığı olmadan iskambil, tavla vb. oyunlar oynamak günah mı?

Kağıt olsun tavla olsun çok severim oynamayı. Kumar oynamam ama eğlencesine oynarım arkadaşımla sizce bu günah mı? Sonuçta öylesine vakit geçirmek için oynuyoruz eğlenmek için yani.
İddia, hesap ödetmeden, para karşılığı olmadan iskambil, tavla vb. oyunlar oynamak günah mı?
Cevapla