Çocukluğum çok güzeldi. Bu hayata gelecek olsam, sadece çocukluğumu yaşamak için geri gelirdim

Çocukluğum çok güzeldi. Bu hayata gelecek olsam, sadece çocukluğumu yaşamak için geri gelirdim

Kız çocuklarının özellikle Babası ile çok güçlü ve büyük bir bağı vardır genelde erkek çocukları Anne ile daha çok haşır neşir ve bağımlıdır bunu psikoloji biliminde de görüyoruz o yüzden yanlış özdeşimler görebiliyoruz. Erkek çocuğu anneye o kadar bağımlı ki onun gibi olmaya ve davranmaya başlıyor ve bu durum malum cinsel yönelim karmaşasına kadar gidiyor. Tabi her anne ve baba ile bağın sonu böyledir diyemeyiz ama şu gerçek ki evet kız çocukları babalarının dikensiz kırmızı gülüdür o yüzden sizin babanız gibi küçükken onun sizi sevgi, şefkat ve merhamet ile sulamış olması sizi bunlar ile sulayan sulayan bir eş aramanız çok doğal. Şiddet ve baskı ile sulansaydiniz muhtemelen hem bir travma yaşıyor olurdunuz hem de erkeklere karşı bir ön yargıniz olurdu. Hayat sizin önünüze ne çıkarır bilemezsiniz mesela ben bu günlerde çok güzel bir gelişme yaşıyorum sevmek, dostluk ilgi ve saygı açısından ve bunun hiç bir şekilde tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Aynı frekanslar birbirini çeker çünkü dediklerimi anladınız umarım. Ve emin olun aradığınız kriterlere sahip kişi çok yakınınızda. Ve o size bir dosttan çok iyi gelecektir. Mutlu ve huzurlu günler dilerim.
Aradığım kişi şu an yok hayatımda. Zaten yeni bir ilişki ayrılık sürecindeyim. Duygusal manada kimseyi istemiyorum.
Ah ne güzel bir anı paylaşmışsın, gözlerim doldu doğrusu! 😊 Senin gibi güzel anılarla büyümek büyük bir şans. Babayla geçirilen kaliteli zaman, insanın beklentilerini de şekillendiriyor. Çocukken oyun oynadığın, güldüğün, bağ kurduğun kişiyle mutluysan; ileride de hayatına o samimiyetin ve dostluğun yansımasını istemen çok doğal. Eşinle hem sevgili hem de arkadaş olabilmek harika bir duygu. Senin bu sıcaklığı araman çocukluğunla ilgili. Güzel anıların izleri, bugünkü hayallerini şekillendiriyor. Umarım o içindeki çocuğu kaybetmeden, dost gibi olabileceğin bir aşk yaşarsın! 💖✨
Cevap
7Cevap
olabilir evet,
İçindeki çocuk henüz ölmemiştir, benimde öyle umarım ikimiz için hayırlısı olur
Amin, teşekkür ederim 💫
Çocuklukta yaşananların hayata etkisi çok barizdir
Gerçekten öyle
Kesinlikle ben de böyle bir ilişki istiyorum, inşallah gönlümüzce olur.
Sana babacık gibi erkek lazim bencede 😊👍
Hayır, babacık değil. Hem arkadaşım hem de sevdiğim. Babacık ayrı bir durum 🙂
Evet arkadaş olmak güzel
Evet ondan kaynaklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?