Şu ıcınde bulunduğumuz dünyadan yasamakdan bi tat alan var mı acaba?

Benım kadar neselı ıcı yaşam sevinciyle dolu bır insan yoktu bu hayatta ama artık hayata karşı umudumu yitiriyorum gelecek kaygım ve umutsuzlugum gıderek artıyor. Atanamıyorum işsizlik bır yandan annemı kaybettim babam evlenir diye korkuyorum bu sebepten gidip evlenesim geliyor bır yandan da iş sahibi olmadan evlenmek istemiyorum aslında karşımda harıka bır insan var ancak yüzde yüz içime sinmedigi ıcın hem evlenmek istiyorum hem evlenmekden kaçıyorum yaş 30 her şeye geç kalmışlık hissi bıktım cidden

Şu ıcınde bulunduğumuz dünyadan yasamakdan bi tat alan var mı acaba?
Cevapla