Sıkıcı biriyim nasıl kurtulabilirim bu durumdan?

Ben sıkıcı biriyim insanlar benle pek fazla takılmak istemiyorlar.Bunu da sıkıcı olmama bağlıyorum. Konuşcak konu bulamıyorum, eğlenmeyi bilen biri değilm sanırım bi arkadaş ortamında pek fazla muhabbete giren biri değilim sizce ne yapmam lazım bu durumdan kurtulmam için?
Sıkıcı biriyim nasıl kurtulabilirim bu durumdan?
Cevapla