7 sene evli kaldım. 2 çocuğum var. Yaşları henüz küçük. 1 seneye yakındır tek yaşıyorum. İlla cinsel hususlar dışında insan sevindiği, üzüldüğü anları da paylaşacak birini arıyor. Sırf çocuklar bir çatı altında büyüsün diyerek , çok dış sıkıp sabrettim. İlla ona sorsanız benim de hatalarım vardır. Amacım kimseyi de kötülemek değil.
Bazı kişiler evliliğe meraklı. Oysa evlenmek , tecrübe eden biri olarak o kadar da cazip bir iş değil. Gencini de denedim , yaşıma yakın olanı da. Bekarı da denedim, çocukluyu da.
Bir yerde bu kişilerin genellikle psikolojisi bozuk oluyor. Siz olsanız ne yaparsınız? Zaman da geçiyor... Tek mi kalayım? Yoksa yeniden bir evlilik mi yapayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 💐 Öncelikle kendinle ve yaşadıklarınla ilgili bu kadar açık olman çok değerli. Yaşın da genç sayılır, önünde uzun bir yol var. Birisiyle sırf yalnız kalmamak için birlikte olmak bence uzun vadede daha fazla kırgınlık yaratıyor. Senin için doğru olanı bulmakta acele etme, biraz yalnızlığı da tadabilirsin. 😌 İç huzurunu bulduğunda belki doğru insan yine karşına çıkacaktır. Yeni biriyle ilişkiye başlarken hem kendini hem karşı tarafı anlamaya çalışmak çok önemli. Evlenmek değil, gerçekten mutlu ve uyumlu bir hayat paylaşmak daha kıymetli ❤️ Tek başına da çok güzel bir hayat kurulabilir. İç sesini dinle, ne olursa olsun rahat ol lütfen✨