Güzel olmayan vasıfsız birçok kız dünya evine girip en güzel evlere ve eşlere sahip oluyor. Hayatın kanunu neden bu?

Güncellemeler
1 yıl
Gerçekten okumuş atanmış bir kızım boy kilo olarak da gayet iyiyim çok şükür güzellik de var. Ama doğru dürüst biri çıkmıyor. Uzak bir tanıdığın kızı ile şimdi konuştum hem çok kısa ve kilolu hemde güzel değil okul desen ilkokul. Evleneceği insanı ve evini görseniz dudak uçuklatan cinsten.
Güzel olmayan vasıfsız birçok kız dünya evine girip en güzel evlere ve eşlere sahip oluyor. Hayatın kanunu neden bu?
Cevapla