4 yıllık ateistim ve ailem dahil hiç kimse bunu bilmiyor?

19 yaşımda zorlu ve adaletsiz bulduğum hayat şartları nedeniyle tanrının varlığını sorgulamakla başladım ilk adımı atmaya. Daha sonrasında bilime olan merakım ortaya çıktı, YouTube'da karışma sürekli Celal Şengör, Diamond Tema, Efe Aydal gibi kişilerin videoları çıkmaya başladı. Astronomi ve Antropoloji dallarında araştırmalar yaptım, 'evrimsel süreç' – 'nasıl oluştu' gibisinden bilimsel videolar izledim, Bu beni tamamam geri dönülemez bir pozitif ateist yaptı. Ateist olduğumu söylediğim anda tüm 14 yaşındaki küçük kardeşime kadar tüm ailem/akrabalarım tarafından dışlanırım. Bazen annem neden cuma namazlarına gitmediğimi soruyor ve her seferinde "duş alıp haftaya giderim" diye geçiştiriyorum. eve bilimsel (felsefi - evrimsel konulu - Charles Darwin) gibisinden kitaplar dahi sokmaya çekiniyorum. Kitap dahi okuduğumda, özellikle 14 yaşındaki küçük kardeşim tarafından (oğlan, yumuşak, g@y) gibi muamelelere maruz kalıyorum. Cidden ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ve bu beni çok yordu. Herşeyi aileme göre, tasarlayıp çizmekten çok bıktım.

4 yıllık ateistim ve ailem dahil hiç kimse bunu bilmiyor?
Cevapla