Gerçekten hak ediyor muyum yalnız kalmayı?

Hiç konuşmadığım için insanlar benimle hiç bir şekilde muhatap olmuyorlar sevgilim yok hiç arkadaşım falan da olmuyor hatta çok iyi hatırlıyorum birisi bana telefonda Allah sana o dili boşuna vermiş dedi kanser edersin insanı dedi sırf konuşmadığım için istenmiyorum konuşmak istiyorum ama dicek bir şey bulamıyorum ne diyim boş boşta konuşmuyorum işte yapımda sessiz zaten ufff 🥺🥺🥺 ömrümün sonuna kadar tek kalıcam herhalde
Gerçekten hak ediyor muyum yalnız kalmayı?
Cevapla