Yalnızlık mı bir ilişkinizin olması mı?

Yalnızlık çok tehlikeli ve bağımlılık yapıyor. Çünkü insan o huzuru yaşayınca bir daha insanlarla uğraşmak istemiyor. Yalnızlığı tercih eden insanlar genellikle dışarıdan bakıldığında mesafeli, içine kapanık ya da garip görünür. Ancak bu insanlar, çoğu zaman, iç dünyalarının derinliklerinde çok daha sağlam bir duruş sergilerler. Çünkü yalnızlık, her şeyden önce bir tercih meselesidir. Sosyal bağların, etkileşimlerin, bazen de sahte maskelerin gerisinde, yalnız kalan bir insan, kendini bulma ve olgunlaşma fırsatına sahiptir. Bu tür insanlar, bir kalabalığın içinde kaybolmaktansa, kendi varlıklarıyla daha sağlam bir şekilde durmayı seçerler. Onlar, dünyaya kendi gözlerinden bakar ve dışarıdan gelen seslere kulaklarını tıkayarak, iç seslerine kulak verirler.

Tıpkı şu görseldeki gibiyim. 🐣
Yalnızlık mı bir ilişkinizin olması mı?
Güncellemeler
1 yıl
Evet, yalnız kalmayı tercih edenlerin çok sağlam nedenleri var; çünkü onlar, hayatı daha derin, daha anlamlı ve daha özgür bir şekilde yaşamak isterler. Ve bu, ne kadar yalnız olsalar da, kalabalıkların arasında pek çok insandan daha çok ses getirir. Huzurlu bir yalnızlık diliyorum.🍀🫂
Yalnızlık mı bir ilişkinizin olması mı?
Cevapla