Herkesin bayramını ilk ben kutluyorum. Kutlamasam kutlayacakları da yok, bir de geç cevap veriyorlar. Fazla mı değer veriyorum?

Kimse kutlamıyorum hep ilk ben kutluyorum kimsenin aradigi sorduğuda yok ben arayıp sormadikca

Herkesin bayramını ilk ben kutluyorum. Kutlamasam kutlayacakları da yok, bir de geç cevap veriyorlar. Fazla mı değer veriyorum?
Cevapla