Evlilikte adalet var mıdır? Benim hiç ilişkim yaşantım olmadı ben hep evlenene kadar diye bekledim?

ama eşim bir kaç sefer birileri ile olmuş

Bazen bunu mu hak ettim diyorum çok üzülüyorum pişman oluyorum keşke bende yaşasaydım bekledim de ne oldu diyorum

Evlilikte adalet var mıdır? Benim hiç ilişkim yaşantım olmadı ben hep evlenene kadar diye bekledim?
Cevapla