ama eşim bir kaç sefer birileri ile olmuş
Bazen bunu mu hak ettim diyorum çok üzülüyorum pişman oluyorum keşke bende yaşasaydım bekledim de ne oldu diyorum
ama eşim bir kaç sefer birileri ile olmuş
Bazen bunu mu hak ettim diyorum çok üzülüyorum pişman oluyorum keşke bende yaşasaydım bekledim de ne oldu diyorum
Cevap
7Cevap
Canı çok sıkılmış üzgün bir kadın var burada. İstersen gel içini dök
Bende evliyim ben hiç mutlu değilim sen mutlu musun
Neyden mutlu değilsin
Hiç bı beraber yaptığımız şey zevk mutluluk vermiyor mesela en ufak şeyden konu boşanmaya kadar gidiyor cinsel olarak ta aynı hep onun istediği oluyor o hep mutlu ama ben hiç değilim
Sendedemi aynı
Hayır benim böyle bir durumum yok
Dert etme ozamn
Birisi hanımefendiyi aydınlatabilir mi
Birisi siz olun bekliyorum nasıl bir aydınlatma gelecek
?
Cevap soruyla ne alaka
😂😂
Adalet adet diye okunmuş sanırım
Olabilir
Seni üzen başkaları ile olmaman mı
Biraz evet gibi ve beklemem ama her şeyi yaşamış bir erkekle evli olmam bazen üzülüyorum ama en doğrusunu Allah bilir diyorum insanın evlendiği değişmezmis benim hiç bir yaşantım yokken o her şeyi yaşamış eşine özel bir şey kalmamış bütün duyguları biliyor benimle yaşamasının ne farkı var
Çok haklısın ama işte çoğu kişi öyle her kızla takılır sonra da bakire kız ister kimse dokunmamış işte hele ki bizim bu devirde öylesi çok
Biliyorum zaten çevremde de çok çünkü erkeklerin çoğu yaşıyor arkadaş ortamı hormonlar istek ihtiyaç artık ne varsa
Haklı bir isyan diyecek söz yok neden gizli sordun
Çünkü hemen erkek hesapları istek atıyor ya da saçma sapan mesajlar yazıyorlar sevmiyorum ben burada kimseye anlatamadığım için bir derdimi yazmak istedim
Anladım istersen konuşalım yazarsan tabi
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim 🙂 açık mı dm yazar mısın
Neden keşke diyorsun ki
Benim hiç bir şey yaşamayıp onun her şeyi yaşamış olması
Tamam da senin temiz kalman neden pişmanlık hissettiriyor. kocani aldatmayi mi düşünüyorsun sırf bu yüzden
Hayır asla tabiki o mantıkta biri olsam evlenmeden düşünürdüm bir şeyler yapmayı beni üzen duygusal durumlar
Şöyle düşünün ben hiç bir şey yaşamadim bekledim ama o her şeyi yaşamış her duyguyu biliyor eşine özel ne kalmış
Sorsaydin evlenmeden önce bakir mi diye
Haklisin açıkçası herkes dengiyle olmalı
Üzen ne
Benim hiç bir şey yaşamayıp onun her şeyi yaşamış olması
Seks sevişme oral bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım çok iyi anlıyorum, yaşadığın hisler çok değerli ve doğal 🌱. Evlilikte bazen adalet olmadığını düşünmek çok kolay çünkü toplumun beklentileri de kafamızı karıştırıyor. Eşinin geçmişi, senin değerinle ya da doğru yaptığıyla ilgili bir şey söylemez. Beklemek senin tercihin, onunki de öyle. Belki de bununla ilgili ciddi bir konuşma yapabilirsin. Önemli olan şimdi hissettiğin ve geleceği nasıl şekillendirmek istediğin 💕. Yargılama kendini, hayatın her dönemi yeni seçimler ve fırsatlar getiriyor. En önemlisi, mutlu olmayı hak ettiğini unutmamak. İstersen bununla ilgili daha derin konuşabiliriz 🙏🌸.