Durumumuz iyiyken bayram harçlığı almam ayıp mı?

Çocukluğumuzda durumumuz çok iyi değildi ve bayramda harçlık verirlerdi akrabalarımız sağolsunlar şimdi durumumuz iyi annem artık bayram harçlığı verirlerse alma diyor ama zaten geçen bayramda da ben istemediğimi söylediğim halde verdiler zorla verdiler resmen ve bunu ihtiyacım olduğu için değil içlerinden geldiği için yaptıklarını biliyorum ama annem alma kimseden şu an durumumuz iyi dedi ne yapabilirim ki? Almasam da veriyorlar veya dolabın üzerine bırakıyorlar almazsam konuşmayacaklarını söylüyorlar. (Kimseden şu zamana kadar para versin diye beklentim olmadı öyle bir insan değilim)

Durumumuz iyiyken bayram harçlığı almam ayıp mı?
Cevapla