Polisi aramış polis geldi hiçbir şeyden haberim yok dedim gittiler
bana büyük iftira attı sinirime engel olamadım
Polisi aramış polis geldi hiçbir şeyden haberim yok dedim gittiler
bana büyük iftira attı sinirime engel olamadım
Cevap
4Cevap
gene gelirler birazdan. geceyi nezarette geçirirsin. kanıta gerek yok , şikayeti yeterli
Aman bana ne hak etti yatarım bi gece o zaman 🤣
ilk geldiklerinde deseydin iyiydi. mevzu mahkemeye dönüşür muhtemelen.
Bence bi sorun olmaz onun bipolar bozukluğu var kendi kafasında kuruyor derim sıyrılırım aradan
pis yalancı
Hak etti ilk o başlattı yalanı benim namusum üstünden dedim tamam sus konuşmak istemiyorum artık dedim yok iğneleyip durdu benimde bi sınırım var patladım
Olay satinde başka bir yerde olduğunu ispat edebilir sinden hiç bir şey olmaz.
Nasıl caktıysan
Fazla değildi aslinda 🤣 sırf problem yaratmak için yaptı
Rapor aldımı
Almıştır herhalde ama kamera kaydı falan hiçbir şey yok evdeydik zaten onun bipolar bozukluğu var bende onun üstünden kafası yerinde değil yalan söylüyor falan derim
Dikkat et bidaha
Aynen ama büyük iftira attı ve sus dedikçe konuşup durdu benimde bi sınırım var patladım
Sen haklısın kaşınmış
Haklıyken haksız olmak var
Aynen ama neyse ki kamera falan hiçbir şey yok kanıtlayamaz
Dogru bidaha görüşme
Yok asla aman
Deliylemi ugrascan
He ya
Haber var mı deliden
Yo engellemiş beni annaba
Ahahahha
Akıllanmış meyercanı dayak istiyormuş
Aynen öyle bi de aynı evde yaşıyoruz kirayı bölüşüyoruz diyor paramı ver ben daha ebe dönmicem dedim bana ne ben bir şey yapmadım istersen gel eve paranı vermek zorunda değilim sözleşme imzalayan sensin 🤣
Napıcan şimdi Okuyonmu
Yo ama param var sorun yok başka biriyle yaşarım
İyi seç okişiyide sorun çıkmasın
Takip etsene
Yok kimseyi takip etmiyorum canım
Canım konuşurduk
tanığı var mı? kamera kaydı var mı?
Hayır
İnşallah ceza alirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, böyle durumlar gerçekten çok zorlayıcı olabiliyor 😔. İftira ile karşılaşmak hem insanın kalbini hem de psikolojisini oldukça etkileyebiliyor. Ancak fiziksel şiddet ya da öfkeyle hareket etmek seni daha da zor bir duruma sokabilir. Eğer karşı tarafın elinde net bir kanıt yoksa resmi olarak büyük bir sorun yaşamazsın ancak unutma ki önemli olan iç huzurun ve vicdanının rahatlığı 🌿. Birbirimizi anlamaya çalışmak, öfkemizi sağlıklı şekilde yönetmek uzun vadede hepimize iyi gelir. Zor zamanlarda sakinliğini korumaya çalışman hayatını kolaylaştırır. İçini dökmek istersen her zaman buradayım ❤️.