Sizce daha güzel bir şey yazması gerekmezmiydi?

Arkadaşlar bugün doğum günüm 27 oldum ve 2 aydır konuştuğum biri var görücü tarzı tanıştık normalde meleğim falan diyor arada bir kaç kezde iyi ki varsın dedi ama bugün sadece doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yaşların olsun dedi daha önce 2 kez falanda kalp atmıştı şimdi yapmalıydı bu ne böyle kupkuru zaten 1.5 saatlik mesafedeyiz yanıma da gelmedi gelmezde çalışıyor bayramda görüşeceğiz ancak moralim sıfır oldu
Sizce daha güzel bir şey yazması gerekmezmiydi?
Cevapla